Recenze (103)
All Hallows' Eve (2013)
Jediné co se na tomhle filmu povedlo byl ten klaun.
Zjevení (2012)
Byla to nuda.
2001 maniaků (2005)
Taková zvláštní hororová komedie.
Vyvrženci pekla (2005)
Když to srovnám s jedničkou tak tohle už na mě bylo trochu moc perverzní , ale taky co bych asi mohla čekat .
Dům tisíce mrtvol (2003)
Rob Zombie má svůj styl, který nemusí každému sedět, ale já jsem se bavila a ještě do filmu obsadil svojí dceru která hrála výborně.
Dům voskových figurín (2005)
Moje tři oblíbení herci v jednom filmu.
Insidious 2 (2013)
Možná ještě trošku lepší než první díl.
Insidious (2010)
Tento horor byl pro mě seznámením s Jamesem Wanem a tím jak umí děsit lidi.
Sinister (2012)
Děsivý horor s ještě děsivějším soundtrackem.
V zajetí démonů (2013)
Můj nejoblíbenější horor.