Recenze (103)
La cara oculta (2011)
Pokud se chystáte na tenhle film tak nekoukejte na trailer! vyzradí vám to podstatný. Jinak to bylo slušný, skličující atmosféra, výborný herci. Konec dost usekli, ale asi to byl účel.
Padesát odstínů temnoty (2017)
Já nemůžu jinak, dávám všech pět.
Očista: Volební rok (2016)
Asi zatím nejlepší díl.
Dívka ve vlaku (2016)
Dokonalý! Přesně jako kniha (teda skoro až na pár věcí, ale to už jsou spíš detaily).
V zajetí démonů 2 (2016)
To bylo něco, ještě se mi nestalo abych měla skoro po celou dobu v kině takový mrazení v zádech. Řekla bych, že to bylo na stejný úrovni jako jednička. Spousta kvalitních lekaček, Wan je prostě mistr hororu. A ty pravý fotky na konci v titulkách a nahrávka už mě jen dorazily.
Ezel (2009) (seriál)
Miluju tenhle seriál.
Les sebevrahů (2016)
Koukatelný, ale ne strašidelný.
The Veil (2016)
Nebylo to špatný, ale čekala jsem víc.
Coherence (2013)
Tak to byl chaos, člověk musí pořád dávat pozor, jinak se v tom úplně ztratí. Tohle byl film na který jen tak nezapomenu, paranoia jak blázen.
Zlo nikdy nespí (2016)
Zase po dlouhý době super horor. Jinak souhlas, rozuzlení bylo divný.