Recenze (257)
Gran Torino (2008)
Eastwood dokáže byť premenlivý ako počasie, niekedy natočí film ktorý len prehrmí, no inokedy z toho vzíde riadne krupobitie ako v tomto prípade. Ak bude Eastwood pokračovať v takto načatej práci daľej, tak sa zaručene prepracuje do mojej Top 10. Bravo.
Terminator Salvation (2009)
Lepšie než trojka, za tým si stojím. K prvým dvom dielom to má síce ďaleko ale McG brnkol na moju strunu. Presne tak to ľúbim. Skôr mám pocit akoby zlyhal scenár. Baleova postava bola dosť nevýrazná, čo ma dosť udivilo, avšak bola to pekná jazda.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Pre teenagerov hotová labužnícka delikatesa. Pre mňa však len film o bitkároch, o múdrom trénerovi a o dievčati ktoré sa zamiluje do Pána Dokonalého. Klišé, klišé, klišé,.....
Milionář z chatrče (2008)
Tak toto ma veľmi milo prekvapilo. Hoci som to pozeral s vedomím, že ide o oscarmi ovenčený snímok, tak napriek tomu som toho veľa nečakal. V prvom rade chválim detských predstaviteľov, ktorí si natáčanie zjavne veľmi vychutnávali, ohromne sa mi páčila práca kamery, ktorá bola natoľko svižná ako nevidíme ani v mnohých akčných filmoch a v neposlednom rade chválim hudbu, ktorá to všetko pekne dopĺňala. Celkový dojem je výborný a teším sa kedy si to pozriem znova.
Valkýra (2008)
Priznávam, že po Supermanovi som čakal ďalšiu frašku, avšak Singer vstáva zmŕtvych, čo mu slúži ku cti. Ja ako nie veľký fanúšik vojnových filmov udeľujem dosť vysoké hodnotenie, čo má na svedomí skvelé zvládnutá réžia, pekné dobové kostými a chytľavo napísaný príbeh.
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Kvalitatívne je tento snímok o hviezdičku slabší ako prvý diel, avšak čo sa týka akcie-výborné. Dej má neskutočne rýchly spád, najdlhší strih trval sotva 5 sekúnd a zábava to bola fakt skvelá. Doporučujem.
Plán 9 (1959)
Narozdiel od Glen or Glenda som sa pri tom aspoň trochu bavil a navyše je pri tomto "snímku" cítiť tú radosť z natáčania, takže za tou hviezdičkou si stojím.
Glen, nebo Glenda (1953)
Úprimne obdivujem ľudí, ktorí to dokázali dopozerať do úplného konca. Tomuto sa vraví filmová katastrofa.
Andělé a démoni (2009)
Zatiaľ najväčšie tohtosezónne sklamanie. Dokonalá fraška, na ktorej sa bohužiaľ spolupodieľal môj obľúbenec Tom Hanks.
Spalovač mrtvol (1968)
Úžasný snímok, z ktorého najviac vyzdvihujem prácu kamery a výkon R. Hrušinského.