Recenze (452)
S tebou mě baví svět (1982)
Poprvé se na to dívali děti a docela hodně se smály. Hláška Matýsek se posral je geniální :)
První člověk (2018)
Nebojím se tady dat pětku. Miluju příběhy dle skutečných událostí, protože si u toho přečtu mnoho dalších zajímavostí.
Upgrade (2018)
Po dlouhé době výborný film.
Orel skalní: Král hor (2014) (TV film)
Pěkný dokument o středoevropské přírodě.
Malý Sheldon - Série 1 (2017) (série)
Horší jak TBBT, ale na čtyři hvězdy to stačí. Uvidíme, co druhá série.
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Slabá trojka. Pár dobrých situací, ale Polívková a její pořád nejslabší část celého filmu.
Máša a medvěd (2009) (seriál)
Super.
Jsem božská (2018)
Co bych neudělal jednou za čas pro krásnou manželku.
Čertí brko (2018)
Po dlouhé době zase v kině. Tentokrát jsme museli až na Vsetín. V pohádce si najdou svoje děti i dospělí.
Philomena (2013)
Velmi silný příběh.