Recenze (452)
Banik!!! (2018) (TV film)
Miluju Baník, ale dokument byl hodně slabý ...
Vražda v Orient expresu (2017)
Bohužel jsem hodně zklamán. Čekal jsem asi z toho moc, ale přišel jen horší průměr ...
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Mám rád filmy, u kterých nevím ani kapku deje. Příjemné překvapení.
Řachanda (2016)
Není to zase tak špatné, jak tu odborníci píšou. Děti se smály a mně to nepřišlo dobré ani špatné. Rozhodně lepší než většina vánočních pohádek n ČT ...
Blok 99 (2017)
Tak to byla jízda. Brutální film. Výborný děj i herecké výkony.
Sněhulák (2017)
Ještě, že nejsem filmový kritik a hodnotím filmy jen dle subjektivního názoru a ne podle většiny. Mně se tento snímek hodně líbil a musím uznat, že i vyvrcholení bylo dobré. Nesbo je prostě Nesbo.
Alibi na klíč (2017)
Pár fórků, ale jinak průměr. 3+
Černobílý svět (2011)
Viděl jsem to po druhé a zase jsem brecel jak malý. Výborný film ...
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Pěkný seriál s dobrým koncem. Možná bych některé díly vypustil ...
Fargo - Season 1 (2014) (série)
Nechápu, že jsem to ještě nehodnotil. Tak po nějaké době učiním tomu za dost.