Recenze (2 669)
Toxický mstitel (1984)
Sice je to typická bláznovina z osmdesátých let, ale takové mám občas rád. Je to dobře koukatelné. Hodnocení: 55 %
5 milionů svědků (1965)
Trochu nudnější a zdlouhavá, leč promyšlené krimi. Hodnocení: 55 %
Mučedníci lásky (1966)
Jen občasná hudba člověka vzbudí z naprosto nudné a nic moc neříkající podívané. Škoda. Hodnocení: 35 %
Ichi the Killer (2001)
I přes některé zajímavé scény a hodně krvavé podívané, určitě nejde o horor, strach člověk nemá žádný, japončíci jsou mu ukradení a napětí a scénář trochu zmatkuje, ale zde jde hlavně o dobře udělanou kameru a efekty a triky (občas trochu lacinější) a akci. Hodnocení: 55 %
Uvnitř (2007)
Na horor mi tam přišlo málo napětí a překvapení, ale brutality a thrilleru je tam až až. Ovšem policajti se tam chovají naprosto ukázkově jako trotli první třídy, je to velká škoda, neb pro to, aby jedna žena se spáleným obličejem a zraněními nakonec všechny pozabíjela je hodně velký soulad okolností. Scénář si mne tak nezíská a dialogy ani nepovedený dabing teprve ne, ale kamera a scény a masky jsou skvělé a u francouzského filmu vidím toto opravdu poprvé. Za unikátní styl musím dát vysoké hodnocení: 75 %
Zločinec (2008)
Docela dobrý film, poměrně kvalitní herecké výkony, i když jsem už viděl lepší. Jen místy je to trochu nudné. Hodnocení: 75 %
Už se nebojím (1984)
Psychologický film,který sice má své světlé stránky, ale celkově se až tak nepovedl. Hodnocení: 45 %
Sirius (1974)
Hodně silný snímek, v kterém se však trochu nevyznám, výborná hudba Lišky a kamera, ale děj a scénář mi přijdou trochu slabší. Hodnocení: 65 %
Skandál v katolické škole (2002)
Celkem příjemný film, s komixovými postavami spojenými s normálními. Zajímavý námět trochu hatí ne zrovna vydařené herecké výkony a trochu zmatenější scénář a děj, ale jinak je to film, který stojí za zhlédnutí a zamyšlení. Hodnocení: 55 %
Adaptace (2002)
Pár příjemných film a solidní herecké výkony nezachrání podivně stavený film. Hodnocení: 60 %