Recenze (2 669)
Freonový duch (1990)
Ekologické téma pojeté trochu absurdně a moc kýčovitě. Hodnocení. 40 %
Pozor, vizita! (1981)
Bacilonosič Hrušínský je fajn, ale jinak to je takové namastné a neslanné, škoda. Hodnocení: 55 %
Noční motýl (1941)
Klasický milostný s krásnou ženou a melodiemi. Hodnocení: 60 %
Hrdinný kapitán Korkorán (1934)
Celkem zdařilý film, i když trochu nudnější. Hodnocení: 55 %
Upír z Feratu (1981)
Zajímavý film, klasicky ve stylu Herze ponurý a se zajímavým tématem, jen škoda toho ne moc jasného závěru. Hodnocení: 60 %
Pan Vok odchází (1979)
Pan Vok odchází je pokračováním Svatby pana Voka. Růžek je úplně jiný než Kopecký, mnohem vážnější a celé je to méně komické. Parní stroj je trochu přehnaný, ale jinak to docela snaží se kopírovat historickou dobu. Hodnocení: 55 %
Slasti Otce vlasti (1969)
Odlehčený film s Hanzlíkem a Kovářovou v hlavní roli, taková generálka na Noc na Karlštejně. Historická věrohodnost jde samozřejmě do pozadí, ale ta tu není tak důležitá. Hodnocení: 65 %
Báječní muži s klikou (1978)
Obrazově to bylo super, ovšem herecky a scénářem to mohlo být lepší, slavní herci byli svázáni ne moc vydařeným scénářem a celkově se z toho dalo vytěžit více. Menzelovy filmy mi prostě nesedí a to skoro všechny až na výjimky. Hodnocení: 55 %
Srdečný pozdrav ze zeměkoule (1982)
Humorný, leč trochu bláznivý pohled L+S na zemi a poměry na ní. Hodnocení: 55 %
Už zase skáču přes kaluže (1970)
Kvalitní film idylicky natočený Kachyňou. Dlouhý si tam zahrál hezkou roli. Hodnocení: 75 %