Recenze (2 669)
Večeře ve studeném domě (1987) (TV film)
Trochu dojemný příběh, ale žádná sláva. Hodnocení: 60 %
Konkurs (1981) (TV film)
Průměrný film, který neurazí, ale čekal jsem to lepší. Hodnocení: 55 %
Báječní milenci potřebují čas (1978) (TV film)
Průměrný povídkový film pro zamyšlení. Hodnocení: 60 %
Žárlivost (1962) (TV film)
Celkem dobře zahraný krátký film, který potěší dobrými hereckými výkony. Hodnocení: 70 %
Trabantem Hedvábnou stezkou (2009)
fajn dokument, sice v horší technické kvalitě, ale docela dobře koukatelný. Hodnocení: 65 %
Ženy, které nenávidí muže (2012) (TV film)
Celkem přijatelnou vizuální podívanou detektivky zabíjí špatný scénář, dialogy a nesmyslné policejní postupy, které mají do reality dál než reality show ve stylu Primy. Prostě je to celé dějově nezvládnuté a nepomohou ani celkem koukatelné chvilky na Langoše, který to však nemůže zachránit. Hodnocení: 40 %
Ženy, které nespí (2020)
Trochu nudnější filmík nezachrání ani Cibulková s Křížem. Hodnocení: 35 %
Žlutý kvítek (1981) (TV film)
Celkem dojemný a krátký film. Hodnocení: 60 %
Arabela - Jak pan Majer našel zvoneček (1980) (epizoda)
Výborná moderní pohádka, která vždycky potěší. Hodnocení: 85 %
Anča a Pepík - Strýc René (2017) (epizoda)
Docela dobrý závěr. Hodnocení: 70 %