Recenze (2 669)
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Pěkné efekty a slabý okoukaný příběh, bohužel nic uchvátného. Hodnocení: 50 %
Hell Fest: Park hrůzy (2018)
Zajímavé nápadem a záběry, ale herecky a scénářem je to dost slabé. Hodnocení: 45 %
Uniforma (2001) (TV film)
Zajímavý film z padesátých let, ovšem trochu zvláštní. Chvílemi je až nudný. Hodnocení: 50 %
Muž, který vycházel z hrobu (2001) (TV film)
Ne moc kvalitní detektivka, ale koukatelná a občas i se zápletkou. Hodnocení: 35 %
Na semaforu zelená (1982) (TV film)
Průměrná romantika, která potěší, ale nenadchne. Hodnocení: 55 %
Racek má zpoždění (1950)
Herecky ani scénáristicky to nenadchne. Hodnocení: 35 %
Štika v rybníce (1951)
Poměrně idealistický film ze stavebnictví se známými herci, který však scénářem moc nenadchne. Hodnocení: 40 %
Tři veteráni (1964) (TV film)
Starší méně známá verze tří veteránů v divadelním provedení, která potěší svou jednoduchostí. Hodnocení: 65 %
Wer (2013)
Spíše slabší horor, kde jsou ne moc dobré efekty. Příběh nemá moc logiku a je to klasická reikarnace vlkodačích filmů. Hodnocení: 40 %
Neviditelný (2020)
Vypadalo to slibně, ale příšerně ošklivá herečka, na kterou se nedalo koukat a do toho nelogický a zmatený děj vše zkazily a nepomohly ani zajímavé efekty a záběry. Hodnocení: 50 %