Recenze (83)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Škoda těch 30 minut, které jsem u filmu vydržel.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Kreslíř si asi něco šlehnul, hudba asi poskytnutá zdarma a scénář napsal chat GPT 3.
The Jester (2023)
Zapomněli natočit konec
Stvořitel (2023)
Dvě hvězdičky za výpravu a triky. Scénarista se moc nepředřel.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
nuda
C.B. Strike (2017) (seriál)
Seriál mě nudil. Možná kdyby se mi podařilo dokoukat první díl a najít odvahu pustit si i díl druhý… ale raději bych si pustil plyn.
Odloučení (2022) (seriál)
Hvězdičku dolu za chybějící konec.
Duna (2021)
Pozor není to celá Duna, pouze začátek knihy bez jakéhokoli dějového zakončení. Nemyslím si, že je fair, když si něco kupuju a není mi řečeno, že nedostanu kompletní dílo. (podobně jako to bylo s Hobbitem a 50 Shades of Gray)
Expedice: Džungle (2021)
Zábavná oddechovka, přesně jakou jsem očekával.
Neporazitelný (2021) (seriál)
Jako úvod do děje dobrý, ale kde je samrný děj a konec?!