Recenze (815)
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (série)
Čtvrtá řada je urážka skvělé první řady. Spojilo se tam obsahově úplně všechno, co je na dnešním hyperkorektním světě špatně. Vážně jsem ráda, že už nemusím chodit do školy a mít takové spolužáky.
Přišla v noci (2023)
Děsný. Jdu z prázdného kina a jsem naštvaná na všechny, co to vychvalovali. První scénka vypadala slibně - fotografování rodinky, bohužel se nikdo z nich dál ve filmu už neobjevil (ne, vážně se to nesnažím chápat). A až pak nastalo to pravé utrpení: sledovat nejnudnejší pár na světě, jak si nedokáže poradit naprosto s ničím. Závěr nekomentuji vůbec, to už bylo na scénáristické Bohnice.
Extraktoři (2023) (seriál)
Nechce se mi přímo napsat, že na česķé poměry je to dost dobrý, ale prostě je. A už dlouho mi nebyla žádná baba tak sympatická jako Pavla Gajdošíková.
Skoro normální rodina (2023) (seriál)
Nebylo to špatné - základní myšlenka je sice trochu otřepaná, ale pro rodiny, které musí něčím takovým procházet, to bude prudce aktuální neustále (matku lze zcela chápat a nejspíš bych udělala to samý). Tři hvězdy jsou málo, čtyři moc (kdyby to mělo o dva díly míň, tolik neváhám), čtvrtá je tedy trochu z protekce ke švédské kinematografii.
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Je to milý a naprosto předvídatelný filmík k žehlení nebo balení dárků. Bohužel bez jediného pokusu o ftipnou scénku. Vidět to v kině, budu naštvaná. Třetí hvězda je za Kostkovou a Maštalíra.
Zabiják (2023)
Netflix mě nejmíň měsíc otravoval s reklamou na tento údajně úžasný film. Když nadešel konečně ten skvělý pátek, svolala jsem rodinu, vzali jsme si málem hodobóžové župany a pak jsme na sebe dělali jen nevěřícné a protáhlé obličeje. A soutěžili, kdo usne první. Ne, nájemný vrah by opravdu neměl filozofovat.
Velká ryba (2003)
V tomto případě film dalece překonal knihu.
Nyad (2023)
Drsný film - aneb, co jste fyzicky nezvládli do třicítky, bude v šedesáti určitě brnkačka. Skvělá Annette i Jodie. Ale hlavně je to všechno pravda.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Roky se mi do toho nechtělo, že mě to nebude bavit. Ale je to výborné. A bohužel návykové. Pořád té chytrosti, prohnanosti, ale překvapivě i ftipnosti nemám dost, takže jdu okamžitě na další sérii. A taky je to poprvé, co vidím někde hrát Megan, k níž mám jako k osobě dost averzi, ale tady mi nevadí.
Období hurikánů (2023)
Zachtělo se mi mexické přírody, ale musela jsem u toho snést i dost nechutných živočišných scének. I to, že místní čarodějnice je chlap a všichni jsou s tím úplně v pohodě.