Recenze (380)
Čtyři pokoje (1995)
Tenhle společný projekt Tarantina+Rodrigueze a spol. na mě působí stejně jako "Death Proof".První polovina(první dva příběhy) jsou nekoukatelné a nahuštěné absolutně zbytečnými kecy,ale hned jak dojde na Rodrigueze a Tarantina tak si to začínám užívat,zvlášťě potom se Salmitou svíjející se u tyče a neustále fuckujícího Bruce s obroučkama."Na krásu našich koní a rychlost našich žen" pro mě dodnes zůstavá nejkultovnější hláškou všech dob!
Transformers (2007)
U prvního shlédnutí se u mě projevila výrazná nevole,a ani nevim proč,možná kvůli té dokonalosti.Ano závidím Transformers,závidím Bayovi,že je tak skvělý režisér,závidim Shiaovi kvůli Megam Fox,závidim hercům kvůli těm autům,ale hlavně závidim lidem,který se podíleli na výrobě Transformers,neb stvořili Nadupanou a neskutečnou akční,ale i obsahově pestrou podívanou.Asi až tak po deseti shlédnutí si uvědomíte co je to za projekt a jak se ho Bay mistrovsky zhostil.A neříkejte mi,že je Transformers film pro děti,sami máte určitě svého oblíbeného Autorobota a jeho jméno si dáváte jako Nick na netu......
3 nindžové v zábavním parku (1998)
Hulk Hogan nezklamal.Taková pí..vina se jen tak nevidí!
Big Lebowski (1998)
Skvěle napsané,skvěle zrežírované,skvělé zahrané...ale rozhodně ne geniální,třeba to docením postupem času a opětovným zhlédnutím.
Apocalypto (2006)
Strhující filmová honička, které odpustíte, že je prakticky o ničem.
Rozvod po francouzsku (2003)
Tohle že má být komedie?No sám si netroufám říct co to přesně mělo znamenat,sám jsem tomu nějak nemohl přijít na kloub,chvíli jsem měl i pocit,že scénář absolutně neví co chce.Film je tak roztrhaný,tak pomale se rozbíhající(on se vlastně ani pořádně nerozjede),že už vám stačí to jen prospat.Snad jen ten pestrá plejáda zajímavých herců potěší.
Loose Change 2nd Edition (2006)
Kontroverzní dokument,který převracuje všechny dosud známé fakta a mýty o 11. září.Je jedno jestli je to co se zde říká pravdou nebo lží,ale je to natočeno mistrně.Skvělé prostřihy,výtečné hudební pasáže,škoda jen těch nepřehledných a nahromaděných informací,díky tomu se tento "filmový projekt"může jevit jen jako další vymývání mozků...Typická Amerika!
Justine: Soukromá záležitost (1995)
Justine,Justine kolik těch erotických fantazií ještě budeš mít?
Malý pitaval z velkého města (1982) (seriál)
Jeden z těch mnoha nechutných seriálů o VB,kterým nás bolševici 30 let úspěšně krmili.
Miluj mě, prosím (2004)
Takový malý geniální skvost s výtečnými hereckými výkony.