Recenze (69)
Paprika (2006)
Anime Počátek - tak abych asi definoval tenhle hodinu a půl dlouhý snímek, kde se skáče z jednoho snu do druhého a kde jste rádi za každou pochopenou chvilku, která se vám naskytne. Vůbec bych se nedivil, kdyby se Nolan nechal trochu inspirovat...:)
Po hlavě... do prdele (2006)
To zas bylo něco... Miliony bez-pointových vtipů, nesmyslně epileptický střih a scénář s naprosto, zbytečnou angličtinou, která má vytvořit nějaký mylný dojem, že se jedná o akční bondovku... K tomu na vrch ještě vysoko nepravděpodobné situace dnešních dětí a hudba, s její intonací tónů, která je pravidelná, asi jako obličej Sylvestra Stallona na konci Rockyho.
Howlův kráčející hrad (2004)
Toto bylo moje úplně první anime co jsem viděl a i přesto že mi bylo asi tak šest let, se moje city nijak nezměnily. Spíše jen zesílily a když se mě teď někdo zeptá na nějaký oddechový, zábavný, ale přitom i k zamyšleníhodný animovaný film, tak rozhodně neporadím nějakou bezduchou a časem vykrádající "Dieneyovku". Ne! Sáhnu zcela na jistotu. Do Mijazakiho filmografie a vytáhnu jakýkoli jeho film, protože žádný mě zatím nikdy, ani trochu, nezklamal...
Kafe a cigára (2003)
Opravdu nikdy jsem neměl tak velkou chuť si dát cigaretu a zapít to klidně i tou nejodpornější kávou. Tento film je opravdu grandiózním dílem, které na vás nahrne spoustu krátkých příběhů, u kterých se však, i přes poměrně jednoduchý děj, nudit nebudete. Každý příběh je totiž jiný a každý má své vlastní kouzlo...
Trio z Belleville (2003)
Tak tady by se dabéři rozhodně nezapotili...I když je ve filmu doromady asi deset vět, moc se mi líbilo jeho provedení a jeho detaily, nad kterými se člověk minimálně pousmál.
Zoolander (2001)
I když mě film celkem bavil, těžko bych mohl dát větší hodnocení než tři hvězdy. Nejde ani tak o směšnou absurdnost, kterou film vrchovatě překypuje, ale spíš o naspočet žalostně smutných grimas a "vtipů" , které si Stiller mohl odpustit. Na druhou stranu tu však bylo i pár vtípků kde jsem se nedokázal ubránit, vyprsknout smíchy na obrazovku. - hodnocení: 3+...
Requiem za sen (2000)
Jen u málo filmů si dokážu všimnout skvělé kamery a tady bych si toho nemohl nevšimnou pouze kdybych měl celý film zavázané oči. K Tomu úžasné herecké výkony v čele s Jaredem Letoem, který dokazuje že žádný druh role pro něho není překážkou a Arnofsky se rozhodl moc dobře, když ho obsadil do jeho asi, nejtraumatičtějšího filmu. S tímhle vším vám tento snímek navodí pocit, že bude nejlepší když se schováte před světem co nejhlouběji to půjde, aby se na vás žádná závislost nemohla ani podívat...
Sbal prachy a vypadni (1998)
Jestliže je Ritchie v něčem vážně dobrý, tak je to tento tip filmu, kdy se vám postupně představené příběhy na konci spojí do jednoho obřího a neskutečně propleteného, že každý kdo by vidě pouzel druhou polovinu filmu by nechápal jak se něco takového mohlo semlít. Ale ten, kdo film viděl celý, chápe vše a může se bezstarostně smát nad tímhle trochu výstředním, britským humorem...
Ďáblův advokát (1997)
Nejbravůrnější stvárnění ďábla, co jsem kdy viděl. Stačí jediný úsměv Al Pacina a jsete zárověň okouzleni a vyděšeni k smrti... K tomu nevinný výraz Keana, který vám ovšem na konci filmu zas tak nevinný nepřijde a spíš z něho budete mít husí kůži až po konečky prstů na nohou. Režie i scénář jsou, na tuto dobu, nevídanné a stejně tak i kulisy, nebo efekty. Bohužel musím trvat na svém rozhodnutí, co se týče hodnocení, neboť je to všechno i na můj vkus trochu přehnaně "drsné".
Gattaca (1997)
Jakožto velký fanoušek všech alternativních teorií ne-příliš vzdálené budoucnosti, jsem nad míru potěšen tímto minimálně zajímavým filmem a velice okouzlen, jak vizuálně, tak herecky.