Recenze (365)
Útok na Bílý dům (2013)
Veľmi príjemná oddychovka...
Let's Dance (2006)
A čo že sme to už videli? Všetko tu už raz bolo. Tento film je skvelý či už hereckými výkonmi, hudbou alebo tancom... jeden z naj hudobno-tanečných filmov súčasnosti...
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Výborné... Nerád by som porovnával so švedskou verziou, ktorá sa mi tiež páčila... oba filmy sú si veľmi podobné a majú čo ponúknuť...
Alenka v říši divů (2010)
Vizuálne príjemné, herecky fajn... avšak chýbala mi tam duša
Temné stíny (2012)
Bohužiaľ vďaka slabšiemu deju nenaplnený potenciál inak zaujímavého filmu...
Upíří deníky (2009) (seriál)
Séria má svoju dynamiku a je až zarážajúce s akými dobrými nápadmi scenáristi prišli. Samozrejme nájdu sa chyby a nelogickosti ale aj tak mi tento seriál priniesol super skvelých chvíľ...
Královská aféra (2012)
Veľmi dobre zohrané a zrežírované. Najviac však zaujala výborná výprava a nemenej zaujímavý príbeh.
Světová invaze (2011)
1* dávam za kvalitné efekty. Avšak celkovo ma film nezaujal, herci nepresvedčili, réžia nudila.
Světová válka Z (2013)
Veľmi dobré od začiatku až po koniec :) Malo to tú správnu dávku napätia aj hereckých výkonov... občas nejaký ten humor...
Tohle je válka! (2012)
Oddychová ale miestami veľmi originálna a vtipná komédia :)