Recenze (691)
V srdci moře (2015)
Škoda, potenciál velký, řemeslo slušné, CGI bordel a scénář divný. Prostě rozporuplné. Střed filmu šlape celkem dobře, první a poslední čtvrtina jsou celkem příšerné. Příběh přeživších z lodi Essex měl stejný potenciál, jako Franklinova expedice...
Hvozd (2017) (seriál)
Další přírůstek do série "severských" detektivek, tentokrát z Francie.
Rozhodnutí nebo život (2022)
Směs saw, jumanji a kruhu
Audience (1990) (divadelní záznam)
"Pane sládku, já už musím jít." "Kam bys chodil, však oni se neposerou, je tam přece Šerkézy"
Poslední souboj (2021)
Antihrdinský film
Děsivý dům (2020)
Příjemná německá blbina pro dědi s bububu
Red Notice (2021)
Tři s odřenýma ušima ...
Duna (2021)
Rozvrkočený narativ první hodiny a zbytečné slow motiony nezachrání spád akce ani skvělý vizuál a po mnoha a mnoha letech skvělý Zimmerův podkres. Tolik kritizovaný Lynch byl i přes mrzačení studiem mnohem dospělejší.
Titan (2021)
Křehké, tak křehké a intimní.
Cesta za smířením (2021)
Tak tohle byla kurevský nadupaná jízda :)