Recenze (692)
M*A*S*H - Nashledanou, sbohem a amen (1983) (epizoda)
Závěrečný seriálový skvost musím hodnotit stejně jako seriál samý. Zatímco v počátcích převažovaly epizody spíše veselé, v závěru byly trapné. A já se ptám, je to špatně? Samozřejmě, že NE. Je to fajn, když film uzavírajcí seriál má stejnou kvalitu jako cca 150 předešlých dílů.
Richard Sharpe - Nebezpečné poslání (2006) (TV film)
Celá serie je parafrází na historii a tak trochu imbecilní Sharper nemůže nic změnit.
Saw 4 (2007)
Je to stejně dementní jako tři předchozí díly.
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Jako bych slyšel motorovou pilu.
Rafťáci (2006)
Od dob pobřežní hlídky mne nebolela bránice více.Škoda, že kokotek nemůže hrát Hobby Buchannana- syna Davida Hajzlhoffa z pobřežní hlídka. No a Jirka Pádlo by mohl zastat blonďatou sexy CJ s umělíma prsama.
Saw: Hra o přežití (2004)
Ten film, stejně tak jeho pokračování jsou špatné. Na lidi, kteří obdivují tento kus, uplatňuji myšlenky ze Se7em, kam svět spěje, pokud lidé dokáží jásat u 100 nesmyslného násilí čekat na podělanou pointu. Ani svému největšímu napříteli bych nepřál takové utrpení, zamyslete se velcí obdivovatelé nad svými soudy a čemu vzdáváte hold. A klidně mne považujte za starocha.
Saw 3 (2006)
No je to nářez ten saw, jako protě drsný. A co takhle 120 dnů Sodomy, to se vám nelíbí? Připouštím že Sodoma je ZVRHLÉ podobenství, ale nepochopil jsem myšlenku této diletantské trilogie v které nejde o nic víc než dohnat viného či neviného člověka do krajní situace a dívat se jak trpí. Jeden komentář, nebudu řešit zda 1, 2 nebo tady u trojky došel k závěru, že v okamžiku kdy aktér, který (omylem) přežil, by se měl cítit stejně jak obchodníček z Klubu rváčů , kterému přiložil Tyler k hlavě pistoly. Jaksi opomíjí, že nebyla nabytá. V tom je podstatný rozdíl! Ještě bych se chtěl vyjádřit ke srovnávání se Sedm, který hodně krutou detektivkou. Fincher přes kruté vraždy poukazal na rozklad současných lidských hodnot a vztahů.
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
Už netočte tak vtipné komedie nebo se uřechtám k smrti. Do třetice....
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
To bylo vtipný hůůůchachachá, jejda až jsem si málem cvrnkl.
Prci, prci, prcičky (1999)
no to snad ne. Tímhle mě v kině týrala bejvalka. Je věděl proč jsem se rozešel. Je to film pro dospívající dementy, ale nepamatuju si náklonost za mlada k takovým(jak to jen slušně napsat)...........