Recenze (569)
2012 (2009)
Hvězda za koupel Himalájí. Strašná, ale fakt strašná sračka. U toho závěru mi bylo úplně trapně.
Cesta z města (2000)
Na rozdíl od stávající české tvorby je tenhle film tak nějak jiný. Jestli je to tou přírodou, prostředím mi dosti blízkým, nebo nezvyklým stylem vyprávění, to nevím. Každopádně začínám Vorlovi přicházet na chuť.
The Collection (2012)
Co se to zase stalo. Proč nejde normálně navázat aspoň průměrným pokračováním. Z napínavého Collectora se stala podprůměrná vyvražďovačka. Hektolitry krve, bezduché kosení obyčejných lidí. Zabiják ztratil své kouzlo, nemluvě o závěru.
Znovu 17 (2009)
No dobré. Asi se sebou začnu něco dělat. Půjdu za svými sny. Zítra začínám..
Whose Line Is It Anyway? (1998) (pořad)
Otec a zároveň i matka všech partiček. Každá odnož má svůj typický humor, ale originál je originál.
Nespoutaný Django (2012)
Asi to chce ještě jedno shlédnutí, ale je to prostě tarantinovka. Tentokrát ještě víc roztahaná, ale opět stylová. A pokud je tohle druhý díl ze zamýšlené trilogie, tak je to vidět. Odkazy na předešlé Tarantinovy filmy, jakož i na jiné klasiky, jsou všude. A proboha, ta závěrečná smršť. Ta mě snad nikdy neomrzí. Bomba!
Dredd (2012)
Zpracování, celý svět a efekty - úžasné. Pak se ale na Luníku 9 stáhnou panely a začíná hon na sebevědomého soudce a nesympatickou mutantku. Celkem řež, ale nuda. Časem omrzí i ty zfetlé zpomalené scény. Zabitý scénář.
Chata v horách (2012)
Nejlepší horor roku? Možná. Je pravda, že jsem sledování filmů poslední čas moc nedával, takže určitě. Zpočátku mi dělala problém přítomnost vědců, ale všechno tady má svůj smysl. Začátek připomíná klišé začátky klasických vyvražďovaček, Texaský Masakr, a po hororové stránce je tady jasná inspirace Raimiho Evil Dead. Nic nenarušují ani vtipné vsuvky a náhodou mi ani nevadily krvavé lázně. A pointa? Kdyby mi ji někdo popisoval, asi bych kroutil hlavou. Ale ve filmové podobě je neskutečně cool.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
V průběhu pár let shlédnuto dvakrát. Zážitek se mi tím ještě umocnil a plné hodnocení to nijak neovlivnilo. Když si zpětně pustím nějaké video shrnující všechny podstatné události, tak se mi chce brečet. Seriál má zvláštní, nepopsatelné kouzlo, které jsem u žádného jiného zatím nenašel. Vtipné, dojemné, uzavřené navěky.
Zrození Planety opic (2011)
Partička prašivých opičáků se rozhodne vzít spravedlnost do svých rukou a přechytračit pány tvorstva. Ti si to pak jak na potvoru slíznou. Důstojný prequel? Toť otázka.Laťka je bohužel nasazena o dost výš.