Poslední recenze (13)
Transformers: Probuzení monster (2023)
Nějak nerozumím zdejšímu kritickému hodnocení a nízkým procentům. Já kdybych to měl srovnat s jinými blockbustery posledních měsíců,tak mě to baví daleko více než většina posledních Marvelovek. Jako ano,najdou se lepší filmy,ale jako popcornový film to naprosto splnilo účel.Ani mě to jako nepřišlo ani tak debilni jak by se dalo čekat, příběh celkem fajn,hezky to vypadalo, žádný trapný humor,jen něco kolem 120 minut,takže to i hezky uteklo. Já jsem byl spokojený.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Bída. Srovnatelné se druhým dílem, prakticky samá nuda, jediná část,kterou jsem si užil byla bitvav tunelech s nějakými příšerami, jinak nulová atmosféra, žádné vyvrcholení, čekal jsem nějaké emoce, nic nepřišlo jenom veliké zklamání.Škoda, kam se tato série dostala, po prvním díle se dalo pracovat lépe. /40%/
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
No to už bylo lepší než druhý dil, i když stále to bylo ukecane a samá politika, ale už se to aspoň pohnulo v ději a navodilo to atmosféru do posledního dílu, který má být vyvrcholením. Na první díl to samozřejmě kvalit nedosahuje, protože tu nebyla žádna velká bitva ale jsem rozhodně spokojenější nežpo sshlédnutí druhého dílu. /65%/