Recenze (868)
Kokuhaku (2010)
Všechno doopravdy interesantní, co se ve filmu stane, začíná v 28:10 a končí asi tak v 28:20. Zbytek je jakási transcendentní lyrická japonská onanie tři prdele mimo racionalitu a zápaďácké chápání. Skutečná řiť je, že ten film chce očividně býti strašně inteligentní, asi jako můj bývalý spolužák, mimochodem brilantně natvrdlý člověk, když se v lázeňské kolonádě pokoušel utopit žábu, a čekal za to od holek kladnou validaci. (Ale dokoukal jsem to - film i tu žábu.)
Kolotoč (1996) (pořad)
Zeptáme se soutěžící číslo jedna, jaké jsou dnes vaše ambice? --- No já bych brala tu vopičku na gumičce...
Konkurenti (1992)
Jak už bývá zvykem, Al Pacino udělal svým výkonem ze všech ostatních herců s výjimkou Jacka Lemmona ochotnické šmíráky a vykecal skrze svou postavu ostatním komparsistům do hlavy díru o velikosti prdelního otvoru pornohereček z různých análních šíleností. Aniž bych se nějak namáhal objasnit význam tohoto slova, je to vážně saďór, když někde vystoupí, nikdo se na něj nechytá. (Alec Baldwin se zlatýma varlatama na těch pět minut taky zaujal.)
Kostka (1997)
CUBE vypadá, jako by 90% snímku natočil génius a zbytek pablb s výučním listem místo režisérský licence (pakliže něco takového existuje; no, asi ne, viď, Uwe Bolle). Přesto ale zůstává vynikajícím filmem, mj. proto, že (SPOILER) zabít týpka z coveru a nejsympatičtěji se rýsující postavu v prvních 5 minutách je, abych tak řekl, zvráceně invenční a perverzně příjemné. Navíc, pro horůrky na tohle brdo mám jistou slabost.
Kostka 0 (2004)
Béčková trilogie doufejme dostala svůj závěr, kdy veškeré napětí Kostky jaksi vyprchalo. Ale ani napotřetí jsem se přes X-krát viděné gore momenty a hlavně typologicky totožné (!) charaktery zde uvězněné, nějak významněji nenudil. Jo a ten jednooký záporák měl teda koule, chichi. ___ Mimochodem, obrýlený hlavní hrdina vypadá skoro úplně jako jeden průvodčí na stanici OSTRAVA - STŘED. :)))
Kostka 2 - Hyperkrychle (2002)
Roztomilá blbůstka, i když asi ne pro klaustrofobiky, schizofreniky a podobnou svoloč, těm ze všech těch Kostek musí hrabat. V podstatě nic neřešící / všekopírující vypatlanost klesající oproti CUBE 1 někam na úroveň B- mi v rámci této série kupodivu prokazatelně nebrání v tom, abych se (docela) dobře bavil. Závěr überkostky je pak ze škatulky "WTF?!".
Kotel (1998) (pořad)
KOTEL podle mě reprezentoval hlavně pomyslný vrchol české malosti a vidláctví. Ale mělo to docela koule - velké, špinavé, zapáchající, neudržované koule. A Jílková & její sado maso look = zlatý fond TV N@va! :-))
Kouzelná školka (1999) (pořad)
ČSFD je subjektivní server, že? No tak to povíme světu na rovinu - nesnáším to.
Krajina střelců (2003)
Beru svůj starší komentář zpět. Ten film je jednoduše strašně sterilní.
Králova přízeň (2008)
Na to, že se na CSFD jedná o "snímek s modrou stužkou" (70% - for how long?), jsem mimořádně spokojen. Ovšem žádná vděčná krmě pro optimistické naivky-romantiky! Starou dobrou buranskou Anglii mám jako téma moc rád a THE OTHER BOLEYN GIRL nemá až TAK daleko do kvalit krále celé této líhně, kterým je u mě epické veledílo BRAVEHEART. Herecký ansámbl je zprvu trochu atypický a v kontextu nedávných slavných rolí (E. Bana - MUNICH, S. Johansson - LOST IN TRANSLATION apod.) možná i drobet směšný, ale to přebolí a nakonec zůstane jen lítost, vztek a především jejich mistrovství. Údajnou odfláknutost postav jsem nezaznamenal. EDIT po koukání na seriál TUDORS - sníženo na 3*, kdy TUDORS jsou po všech stránkách lepší, WTZ ;-)