Recenze (216)
Pohřben zaživa (1990) (TV film)
Místy jsem zapomínal, že jde o TV film, v rámci daných možností se zajisté jedná o pozoruhodné dílo. Nelíbily se mi nájezdy na zděšené herce.
Červi (1975)
Přes evidentní technické nedostatky se na film dalo dívat. Takový předstupeň pravé Cronenbergovské úchylné zábavy.
Temná legenda 2 (2000)
Trochu slabé, místy nechtěně zábavné. Dalo se to přežít, ale podruhé to asi nezhlédnu :]
Oáza (1972)
Velmi dobře si vzpomínám, kdy jsem viděl tento film jako malý kluk a moc se mi to líbilo. Po mnoha letech jsem se k němu náhodou vrátil a musím ho bohužel hodnotit jako průser. Roztahaný děj o ničem a když dojde na akci, tak vůbec nevím, co se děje. Náhlý konec bez rozuzlení nebo jakékoli gradace tak pohřbil slibný literární scénář (zřejmě vinou techniky nebo nedostatku času). Hudební složka filmu je úplně mimo. Pokud by se díla chopil třeba pan Liška, výsledek by byl zajisté jinde.
Úsvit mrtvých (2004)
Čirá zábava a zároveň řemeslně skvěle odvedená práce.
Gravitace (2013)
Spektakulární audiovizuální podívaná s výbornou hudbou a zajímavým zvukovým designem.
Velký Gatsby (2013)
Po dvou hodinách mě trochu natahovaný děj začal nudit. Osvěžení v podobě automobilových honiček mě spíše otravovalo. Postavy mi byly ukradené. Tak mi nezbylo nic jiného, než se celý film kochat vizuální stránkou filmu, jeho pečlivou kompozicí, chytrým svícením a dobrým zvukem. To mi ale k tomu pravému filmovému zážitku nestačí.
Bylo deset, bude jedenáct (2013) (studentský film)
Milé. Celkově dobré studentské cvičení.
Láska (2012)
Není třeba tklivé hudby, není třeba stokrát omílaný patos. Tenhle film je O ŽIVOTĚ!
Paříž, Texas (1984)
Na mě byl film příliš dlouhý a až moc ždímal emoce. Dal by se použít jako učební nástroj využití barev ve filmu.