Recenze (216)
Strážci hrobky (2010) (TV film)
Bohužel ani ne moc guilty pleasure, převažuje nuda. Kamera a střih jsou zde na docela slušné úrovni.
Druhý život (2011) (seriál)
Celkem dobrý scénář, jako celek mi Druhý život nepřijde tak otřesný, jako většina telenovel (aspoň se tam řeší reálné lidské problémy a vztahy a ne totální kraviny). Horší je to s kamerou, se zvukem (není na to v dnešním uspěchaném světě čas, chápu) a nemohu nezmínit naprosto otřesný český dabing.
Total Recall (1990)
Total recall je neodolatelna legrace :)
Nezvratný osud 5 (2011)
Hezky natočená, zábavná záležitost s několika typicky splatterově horrorovými prvky.
Umělec (2011)
Krásné, magické, kouzelné,... Na tomto filmu se bude skvěle učit filmová řeč.
Ve stínu upíra (2000)
Nejsem si jist, zda autoři dokázali vždy přesně vyjádřit své úmysly. Přesto jde o zajímavý a roztomilý snímek, který nenudí. Nabízí se mi srovnání s filmem Ed Wood, který je o několik tříd lepší.
Nevěstinec (2011)
Dobrá atmosféra, skvělá kamera, ale po hodině jsem se bohužel začal nudit i přes to, že byly vyprávěny zajímavé příběhy.
Cyklotoulky (2009) (pořad)
Dobrý úmysl, ale bohužel úděsné zpracování. Má to účes moderních adrenalinových západních pořadů, obsah tomu však rozhodně neodpovídá. Pan Jančařík (ač si ho jinak vážím) na toto nemá, přemáhá se k podivným vtipům, výsledek je trapný.
Zločin à la Neapol (1979)
Humorná detektivka s velikým nadhledem. "Kulháte. To obrna?" "Ne, byl jsem včera na tenisu. A vy... Taky tenis?" "Obrna." Po celou dobu velmi zábavné.
Goodness of the devil (2011) (amatérský film)
Je to sympatická záležitost, ale snažte se pro příště, aby forma naprosto neválcovala obsah. Stejný problém vidím v současné české komerční produkci.