Recenze (216)
Blade Runner (1982)
Kus dobré filmařiny, základ je podle mě skvělý scénář. Z dnešního hlediska je znát to atelierové prostředí, ale jinak jsem se rozhodně nenudil. Myslím, že hudba místy nesedí, jak by měla.
Letiště 1975 (1974)
Docela špatný snímek, který poprávu zmizí v propadlišti filmových dějin. Dá se ocenit střihová skladba a hudba, nicméně jako celek pro mě film nefungoval.
Gremlins 2 (1990)
Četné hlášky film zachraňují. Nejsem si jist, zda cartoonové zvukové efekty udělají film vtipnější, mně byly spíš na obtíž. První díl byl lepší.
Kult hákového kříže (1998)
Jasné poselství. Moc si přeji, aby film viděli lidé, kteří to opravdu potřebují. Z hlediska obsahu plný počet, z hlediska formy 3 hvězdy. Občas nevyrovnané, chyby v návaznosti a střihu. Jo a detail nakonec, dlouho jsem neviděl film, kde by byl tolikrát koupen odraz či stín tága :]
Provdám svou ženu (1941)
Omlouvám se všem, kteří mají k tomuto filmu srdeční vztah. Režie a střih jsou na velmi nízké úrovni, příběh považuji za hloupý a předvídatelný. Přesto film celkově nepůsobí tak špatně, je to celkem roztomilá komedie. Když si ale uvědomím, že v tom samém roce byl natočen Občan Kane, nemohu dát více než 2 hvězdy.
Dobrodružství Bullwhipa Griffina (1967)
Jen o rok později Stanley Kubrick natočil Vesmírnou Odysseu.
Příšerný host (1927)
Nebýt skvělého konce, dal bych snad jen 3 hvězdičky, ač ve své době šlo zajisté o dechberoucí počin. Navíc jde o film natočený mimo USA.
Bratr (1997)
Já věřím, že s trochou nadsázky to tam tak chodí. Mám výhrady ke střihu, film občas postrádá tempo a všudypřítomné zatmívačky a roztmívačky mě snad začaly rozčilovat.
Ať žijí rytíři! (2014) (seriál)
Jako seriál se tato slátanina nejeví býti takovým zlem, jako film. Stále však jde o v mnohých směrech hloupý počin plný amaterismu (hlavně kamera, zvuk a střih). Ale musím přiznat, že nuda to pro mě není, místy jsem se pobavil.
Čas na dobrodružství (2010) (seriál)
Nádherný, rozmanitý fantaskní svět, kterým se line podmanivá chiptune hudba.