Recenze (44)
Raubíř Ralf a internet (2018)
První díl mě bavil o něco více, ovšem i dvojka má něco do sebe.. Plno nápadů a srandy i pro dospělé 😉
Rozpolcený (2016)
James McAvoy ztvárnil opravdu skvěle jednotlivé osobnosti v Kevinově těle. Spíše se jedná o psychologické drama, nežli horor. Za mě 8/10
Tarzan (1999)
Jedna z nejlepších Disneyovek, se kterou by měl přijít do styku každý milovník animáčů
Příchozí (2016)
Další z filmů, který vás po zhlédnutí přinutí se zamyslet a zanechá ve vás plno smíšených pocitů..
Krotitelé duchů (2016)
3D efekty jsou k popukání, ovšem samotný děj filmu pokulhává
V zajetí démonů 2 (2016)
První díl byl slušný, ale po zhlédnutí druhého mi přišel ten první o něco chudší. Vyjímka potvrzuje pravidlo a druhý díl lepší než ten první za mě :)
Warcraft: První střet (2016)
Fanoušek Warcraftu jistě ocení smysl pro detaily, které se ve filmu objevují. Jistě rezervy se objevují v ději samotném, ovšem Blizzard s jeho smyslem pro efekty je nepřekonatelný. 8,5/10
Cam Closer (2013)
Nepobírám jeho filmy, masakr!!!
Attic Panic (2015)
Skvěle nápaditý horor, oproti 'Lights Out' neočekávejte žádnou lekačku
Lights Out (2013)
Za ty necelé 3minuty je toho málo, co hodnotit, ale i tak dokonalá lekačka