Recenze (23)
Top Gun: Maverick (2022)
Lituji, že jsem to neviděl v kině. Asi je to vlnou nostalgie, ale nejlepší film za posledních 10 let. Napětí, emoce, správný americký patos, to všechnu tu je. Konečně zase Hollywood jak má být!!!
Lví král (1994)
Dětství, jinak se to říct nedá. Pokaždé, když si tento skvost pustím, mám slzy v očích. Nikdy nezapomenu na pocity mého 6 ročního já, když jsem na to poprvé koukal. Nejlepší Disneyovka vůbec.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Tady se nic nepovedlo. Slátanina, co si ze SW utírá prdel.
2012 (2009)
Aneb když se snažíš o katastrofický film a jediné co uděláš je katastrofa...
O.C. (2003) (seriál)
Už si ani nevzpomínám důvod shlédnutí. Asi sobotní kocovina, či nedělní dojezd... Nebo obojí, kdo ví. Ale celkem to šlo... Teda když vypnete mozek... A sjedete se...
Mighty Morphin Power Rangers: Jednou provždy (2023)
Aby jste se náhodou nposr... Je to jízda, člověk se hned dostane do dětství.
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Přijde mi že většina zde neviděla původní seriál. Byla to sračka, stejně jako tohle, ale prostě to bylo super. Tak nad tím přestaňte ohrnovat rypák a vypněte mozek.
Arcane (2021) (seriál)
Druhou sérii, okamžitě!!! První jsem dal za odpoledne a večer! Skvělý nářez!!..
Mrazivá tajemství (2016) (pořad)
Líbí se mi jak to tu spoustu lidí urazilo.
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Slaďárna jako prase, to nepopírám, ale prostě nejde jinak. 5*