Recenze (1 322)
Ten, kdo tě miloval (2018)
10% - komentář 20ti slovy: Ty pi*o! Už první "megaprofesionálníakční" úvod naznačil kvalitu. Dospělé role trapné, dětské super trapné, "hudba" !stupidní!, kamera debilní a scény kretenské.
Špindl (2017)
30% - komentář 20ti slovy: Dialogy, vtipy, scény...typický český "průměr". Hodnotím spíš z nostalgie...lyžák na střední = sníh, lyžovačka, večer pivko a prdel na ubytku.
Já, Tonya (2017)
60% - komentář 20ti slovy: Film hlavně o výborných postavách v čele s Margot a Allison. Životní příběh možná zajímavý, ale ne strhující a do konce to tak doklouzalo.
Nikdys nebyl (2017)
45% - komentář 20ti slovy: 15 minutový krátkometrážní snímek natáhnutý na 89. Parádní Phoenix a atmosféra, ale pomalé tempo ubíjející, ikdyž jsem měl 2x rychlost přehrávání (díky tomu nedávám 30%).
LOVEní (2019)
40% - komentář 20ti slovy: Obyčejná lovestory s jasným koncem, ale musím uznat, že výběr exotů na rande, byl zábavný a já se konečně u české "komedie" párkrát usmál.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
60% - komentář 20ti slovy: Do 20ti slov se nevejdu, takže se plně ztotožňuju s komentářem od J.F.B. Klady: scény, boje a vizuál. Zápory: Stereotyp a zmatek v postavách.
Darkland (2017)
40% - komentář 20ti slovy: Čekal jsem sofistikovanou pomstu, kde vyhladí půlku "podsvětí"...ale...navíc mu zabijou kamoše, zapalí byt, přizabijou manželku a skončí ve vězení. Hepyend
Kvarteto (2017)
5% - komentář 20ti slovy: Ani kdyby mě mučili, nehty trhali a kosti lámali...tak nedovedu říct o čem to bylo. Nějaké kecy, nějaké "vernisáže", nějací lidi.
Kluci z hor (2018)
20% - komentář 20ti slovy: Film o tom jak "realitní kancelář" chce koupit barák. "Postižený" strejdo-otec a syno-synovec ho prodat nechtějí. Mno a to je konec.
Petrolejový princ (1965)
40% - komentář 20ti slovy: Western s indiány, střelbou, padouchy a tuny potu? Kdepááák. Takový mix detektivky a Scooby Doo, kde se řeší záhady a na konci vysvětlují.