Recenze (129)
Černé zrcadlo - Bílé Vánoce (2014) (epizoda)
Hodně silná epizoda
Trabantem Hedvábnou stezkou (2009)
Po cestopisných sériích Long Way Round/Down/Up s Ewanem McGregorem a Charley Boormanem se tohle těžko hodnotí, ale za snahu kluků dávám tři hvězdy. Očekávám u dalších dílů i podle hodnocení větší kvalitu.
Final Cut - Dámy a pánové (2012)
Parádně sestříhané scénky napříč světem filmu
Klaus (2019)
jedna z nej vanocnich pohadek
Tenkrát v Americe (1984)
Film, který by mohl mít klidně 2h max. Kromě vykresleného dětství hlavních hrdinů obrovská nuda, kde se nic neděje.
Babica vs. Sapík (2015) (pořad)
Dva nejvetší patlalové, to svět neviděl, katastrofa
Černobyl (2019) (seriál)
Totální masakr, Harris je top
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizoda)
Neskutečný masakr, Harris je top
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Rozpohybovaný komix, pecka
Bez jištění na El Capitan (2018)
Neskutečný dokument, nádherná krajina, skvělé záběry a úchvatná hudba