Recenze (1 402)
Černobyl (2019) (seriál)
Je to veľmi silná káva, ale takisto je dobré, že niečo také vzniklo. Diskusia na túto tému nikdy nie je a ani nebude zbytočná a poznať pár detailov vďaka tvorcom tejto minisérie je veľmi užitočné.
Joker (2019)
Bezchybné! Príbeh a myšlienka sú veľmi zaujímavé a hlavne originálne, ale tento film si proste človek aj tak navždy zapamätá vďaka hereckému výkonu Joaquina Phoenixa. Top zážitok, nutné zažiť. :o)
Klaus (2019)
Konečne pribudol medzi skvelé animáky ďalší kúsok. Vitaj v rodine s členmi V hlave, Zootropolis, Coco, ale aj Panika v mestečku, A takisto sa teším, že bude na vianoce ďalší super film, ktorý si s radosťou pozriem každý rok.
Parazit (2019)
Skvelé, zábavné a hlavne originálne! Parazit je film z kategórie “na toto nikdy nezabudnem”, lebo sa nedá porovnávať s nejakými inými filmami a takisto má veľmi zaujímavý príbeh a záver. Určite odporúčam a som zvedavý na tohtoročných Oscarov. :o) (doplnenie po Oscaroch: ja som to tušil:))
Lesní rituál (2017)
Prvé 3/4 tohto filmu by som kľudne zaradil medzi najlepšie horory, aké som kedy videl. Celkom som sa tešil na tu záverečnú časť, keď už sa to tajomné zmení na zosobnené, lebo už som toho mal dosť :). Záver však už nebol až tak dobre dotiahnutý ako bol príbeh rozbehnutý, ale aspoň som si mohol vydýchnuť. Na záver ešte spomeniem, že aj napriek tomu, že to bol čistý horor, tak som sa pár krát slušne zasmial na skvelých hláškach, ktoré chlapi dávali...
Sněhulák (2017)
Pre tých, čo nečítali ani jeden z príbehov o Harry Holeovi, tak to musí byť utrpenie, lebo to je strašný dejový hokej s množstvom postáv, ktoré neboli nijako predstavené a od diváka sa očakáva, že ich proste pozná. Ja som čítal 1 knihu a tak ten hokej bol trochu menší, ale bol... :o)
Grimsby (2016)
Nechutne som sa na tom zabával a je mi jasné, že to nemôže osloviť masy. Ale mne to úplne stačilo a nechýbalo veľa, aby som dal plný počet. 84% :oD
Jedna noc - Něžná svině (2016) (epizoda)
Nasadené tempo z prvej časti si udržal aj tento diel a tak je divák okrem toho, že háda, kto to mohol byť (aktuálne tam vidím 2 adeptov), zvedavý na ďalší vývoj tohto skvelého seriálu.
Jedna noc - Pláž (2016) (epizoda)
Famózny začiatok tejto minisérie! Zaujímavejšie rozohranú krimi zápletku som už dávno nevidel a som fakt zvedavý, ako sa to vyvinie... keďže to má ďalších 7 dielov :o).
La La Land (2016)
Remeselne je to fakt úžasne spravené a hercom nie je čo vytknúť. Čo je teda slabinou tohto zaujímavého filmu? Mne tam proste chýbala nejaká emócia, ktorou by som si doplnil ten audio-vizuálny zážitok.