Oblíbené seriály (10)
Castle na zabití (2009)
Hranice nemožného (2008)
Lovci duchů (2005)
Hrdinové (2006)
True Blood: Pravá krev (2008)
Upíří deníky (2009)
Teda musím říct,že po slhédnutí 1.série (70-75%) jsem si říkala,že je to trochu lepší verze Stmívání...(a to mám samozřejmě i obě knižní série přečtené)...no ale 2.sérii jsem stahovala dál,ale na shlédnutí jsem nespěchala (mimochodem hodnocení v tuto chvíli 2.série 80-85% konec série bych ohodnotila možná i na 90%) stahovala jsem dál i 3.sérii a asi u 14. dílu kdy jsem se rozhodla dát šanci 2.sérii a mrknout na to a teda musím říct že jsem sjela 2. a 3. sérii během asi 3. dnů teda spíš večerů vzhledem k tomu že jsem pracující člověk a musím říct že 3. série zatím vypadá nejlépe ze všech...Po 1.sérii bylo moje hodnocení 3*,po 2.sérii to jsou 4*...uvidíme jestli se to vyšplhá výš