Recenze (323)
Divoký Nový Zéland (2019) (TV film)
... jednoducho nádhera.
Asteroid City (2023)
Klasický Wes. Zaujímavé, svojim spôsobom zábavné, farebné, skvele zahrané. Skryté vtípky. Za mňa 80%.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Ako by to napísali český bratia "uřvaná" blbosť. Každý tam len na každého "řval". Nebyť pár vtípkov Draxa, tak je to totálna nuda. Racoon linka bola fajn, ale to ostatné ... za mňa veľké, bohužiaľ v poslednej dobe neprekvapujúce, sklamanie. 35%
Taková normální rodinka - Škola manželů (1971) (epizoda)
...ženská, ta to má ve voku, ale tadyhle Člověk ?! 🤣 Geniálne 90%
Vyproštění 2 (2023)
Kopa digitálnemu bordelu, pár vybuchujúcich Škodoviek. 35%
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Celkom dobrý mix LoTRa, Portálu. Jedna ⭐je za Michelle. Za mňa 80%.
Tři veteráni (1983)
FlyBoy Eda - prostý pobíječ much, "Ukaž kule", jdeme hnojit vinice a mnoho iných už kultových hlášok. 65%
Sváko Ragan (1976) (TV film)
Pre mňa, ako hrdého Záhoráka, nemôžem inak ako za plný počet ⭐⭐⭐⭐⭐. Veľké + za zmienku o Malackách 😎, ďalšie + za perfektne zamaskovaného Ivana Krajíčka. Nájdu sa tu veci ktoré boli otravné, ako napríklad stále sa opakujúca "trhovnícka" hudba, ale to je iba detail. 90%
Kluci z bronzu (1980)
To naozaj v tom čase nenašli na Slovensku herca primeraného veku, aby zahral vojaka zo Slovenska ? Ta otrasná rádoby slovenčina je k nepočúvaniu.
Kocour v botách: Poslední přání (2022)
Pobavilo, dojalo a potešil ten záverečný malý odkaz na Terminátora . Za mňa 85%.