Recenze (12)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
That was a best acting i´ve ever seen in my life..... Rick fucking Dalton
Dokonalý smysl (2011)
Nebudu chodit kolem horké kaše ale na konci jsem měl vlhčí pod-očí ... Tenhle film se do mě trefil... Celý koncept "konce lidí" touto emocionální formou byl opravdu něco jiného a mnohem silnějšího než jakákoliv nákaza/meteorit/aliens...
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Pro mě rozhodně aktuálně překvapení roku... knihu sem bohužel nečetl ale po premiéře RPO se nemůžu dočkat až si to přečtu a představím si to sám ... Za mě 10/10 a holly hand granátu už chybělo pouze pověstné "Háleluja"
Blade Runner 2049 (2017)
Pro mě plnej počet.... líbilo se mi to od začátku do konce.... osobně mi nepřišla jediná scéna zbytečná ... po skoro 3 hodinách sem nevěřil, že to tak uteklo... byl sem napnutej jak trenky každým dokonalým záběrem a pro mě osobně naprosto strhujícím zvukovým podtržením...
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Pro mě osobně pouze pár slepých scén... jinak 9/10... chlámal sem se jak malej jarda...
V zajetí démonů 2 (2016)
Leč malinko pomalejší.... o to intenzivější konec... Za mě 5/5... opět fenomenální...
Hardcore Henry (2015)
Co se mě týče tak je to zatím největší překvapení na poli akčních filmů...takhle sem se o akčnáku pobavil naposledy u první Smrtonosné zbraně/pasti... za mě 9,5/10 ... rozhodně velká pecka...
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Mě se to prostě líbilo uplně se vším ... Z kina sem po půlnoční premiéře odcházel s husí kuží a neutuchající nutností hned vidět další díl... za mě prostě 5/5 a už se nemůžu dočkat na další ...
Pátá vlna (2016)
1/3 - relativně zajímavý , 2/3 - slabší průměr, 3/3 + konec - katastrofa... chtěl sem to vidět díky traileru v kině. Naštěstí odsunuli původní premiéru z unora a já měl tím pádem možnost vidět před CZ premierou... Díky bohu za to... hrůza...
Čarodějnice (2015)
Komentáře jako 9/10 ... nebo nejlepší horror tohoto roku... To jako vážně? Sem fakt jedinej kdo se nudil od první do poslední minuty...? Nemyslím si... 1/4 lidí odešla ze sálu ještě před koncem a zbytek se na konci smál.... škoda každé koruny za lupen... Pro mě osobně rozhodně zklamání :(