Oblíbené filmy (10)
Vetřelec (1979)
Zívající Alien - existuje roztomilejší filmová scéna? Osobní pořadí série: 01 - Alien, 02-03 - Aliens, Alien 3, 04 - Alien: Ressurection
Hvězdná pěchota (1997)
Stvořeni pro lásku (2000)
Z toho co jsem zatím viděl je patrné, že Wongův způsob vyprávění se sice moc nemění, ale mě to vlastně vůbec nevadí. Tyhle vizuálně nádherné komorní příběhy prostě mají něco do sebe. I In the Mood for Love sice neexcelovalo bůhví jakým příběhem, ale prostě na něj tak nějak pěkně dívalo. Tony Leung Chiu-wai a Maggie Cheung byli výborní. Hudba skvěle doplňovala atmosféru. Tohle asi jen tak neomrzí.
Jmenuji se Oliver Tate (2010)
Debut Richarda Ayoadeho bych vůbec k nikomu nepřirovnával, tohle bylo totiž typicky "Ayoadeovské". Chápu moc dobře, že to byla knižní adaptace, ale snad z většiny vět, které Oliver pronášel, jsem slyšel právě jeho, nebo aspoň tak jak se prezentuje na britské televizní scéně. Snad právě proto, jsem se u toho tak bavil.
Špičák (2009)
Bylo naprosto fascinující sledovat, jak hlavní hrdinové s naprostou samozřejmostí brali ta absurdní pravidla. Celé to bylo tak trochu zvrácené, trochu šílené, ale jako celek neskutečně mrazivě zábavné. Velice originální záležitost, která konečně osvětlí nějaká cizí slova, na která jste se báli zeptat.