Recenze (192)
Modrý kód (2017) (seriál)
No jo... mám přeci jen slabost, pro seriály z lékařského prostředí. Ale s tímhle si zatím nevím rady. Seriózní chvíle obstojného lékařského dramatu jsou velmi často přehlušovány jakousi prapodivnou kaší pitomých dialogů, romantického žvatlání a případů obecné blbosti. Takže za to prostředí tu jednu. Ale pochybuji, že to v mých očích kdy stoupne. Spíše to vidím na pád zcela dolů. DODATEK: Ne je to blbost. Prostě a jednoduše tupá, plytká kravina.
Nádraží (2017) (seriál)
A tohle je zase kurfa co??? Nejvyšší čas vyhodit televizi z okna.
Rozhovory Luďka Staňka (2017) (pořad)
Nudné. Zbytečná ztráta času.
Single Lady (2017) (seriál)
Kriste pane co to zase je??? Vlastně víte co? Já ani odpověď znát nechci.
Soudy Kláry Slámové (2017) (pořad)
Popravdě a na rovinu řečeno, nemám vysvětlení pro své hodnocení. Normálně těmto kravinám dávám jediné možné hodnocení a to je ODPAD. Ale tohle prostě propálilo díru do všech absurdit, kravin, cajdáků, limonád a kde jakých jiných televizních blbin. Nevím... jak říkám nemám vysvětlení, ale když na to narazím, tak se chvilku koukám a propadám záchvatům smíchu. Takže se všem omluvám, za tento svůj poklesek.
Specialisté (2017) (seriál)
Hm... ne. Prostě ne. Prknné, nudné, trapné a nesledovatelné. Ach jo...
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Ne. Prostě ne. Discovery mě totálně nezaujalo. Postavy mají menší hloubku než čajový podšálek. Děj dílů je buď příšerně utahaný nebo naopak šíleně hektický. A nejvíce mě dostává lež producentů, že děj se odehravá v Hlavní časové linii (Prime timeline) Star Treku. J. J. Abrams aspoň přiznal, že chce takzvaně znovu nastartovat, nebo rebootovat chcete-li, celý Star Trek a tak vznikla alternativní časová linka. Tak jo fajn. Ale když mi někdo lže do oči tak jako tvůrci tohohle paskvilu, tak prostě ne. A nějaké pěkné vizuální efekty to nezachrání. Pro mě Discovery není Star Trek a je to totální propadák. 0%
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Já nevím. Na jednu stranu to není špatné. Efekty vypadají skvěle. Obsazení také není špatné. Ale z některých momentů se mi zastavoval mozek z tak děsně koncentrovaných dávek blbosti. Já mám Hvězdné války rád, ale ani sebelepší zvláštní efekty nezamaskují místy opravdu tupý scénář. 50%.
Star Wars: Síly osudu (2017) (seriál)
A to jsem si myslel, že nic nepřebije Teletubbies... tupé, strašné jak po stránce děje tak vzhledu. Postavy mají hloubku asi takovou jako čajový podšálek. A to všichni grafici a animátoři dostali mozkovou mrtvici nebo co? Ne. Tohle prostě neklapne. 0/5
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
PA-NE-BO-ŽE!!! Hele já vím, já vím. Už jsem to psal, říkal a já nevím co, ale klidně to napíšu znovu. Já vím, že studnice originality je více méně vyčerpaná a 9/10 dnešních věcí jsou kopie. Někdy lepší někdy horší. A tahle věc je vlastně třetí kopií britského seriálu Life on Mars. U nás běžela americká verze. Stejný originální název a v češtině známé jako Polda z Marsu. Příšerná předělávka na kovbojku, ale fajn. Jak se říká mohlo to být horší. Pak si to střihli Rusové s jejich Odvrácenou stranou měsíce. Ale taky dobré. Sice moje ruština není nic moc, ale trochu cviku prospěje. A teď tohle. Čtyřikrát přelitý čaj je čajíček. A to je i tohle. Slaboučký nudný utahaný čajíček.