Recenze (250)
Jih proti Severu (1939)
V kontextu doby jednoznačně za 5.
Planeta oceán (2012)
Vizuálně ***** agitační styl ***
Svět přírody - Empire of the Desert Ants (2011) (epizoda)
Epický příběh o vzestupu impéria. První co mě napadlo je: Jak dokáže někdo natočit mravence v podzemí? Úžasné záběry doplněné strhujícím příběhem, místy jsem byl napjatý víc než ve Hře o trůny.
Lov - Největší výzvy (2015) (epizoda)
Za mě asi nejlepší díl který jsem teď od "Attenborougha" viděl.
Fontána (2006)
Bylo mi z toho všeho tak nějak smutno... Těžko říct, jestli je to dokonalý film, nebo naprostý odpad.
Naprostí cizinci (2016)
Zajímavý nápad i průběh, ale bohužel jsem naprosto nepochopil závěr.
The Sharp End (2007)
Líbí se mi, že narozdíl od jiných podobných snímků neukazuje pár top lezců na světě, ale spíš místní borce. Je to již deset let zpátky, přesto styl, jakým je prezentována ČR (mimo lezení) je trochu ostudný, nutno však říct, že Hudy Hudeček tomu se svojí lámanou angličtinou a hlavně pitomýma řečma moc nepřidal. jinak dobrý. 68%
Anthropoid (2016)
Patetické dialogy v první třetině filmu a úplný závěr s Aňou dost shazují jinak super filmový zážitek, * navíc za to, že je to z Čech a že nás autoři tak pěkně vykreslili.
Highlander (1986)
Pěkně natočené Béčko, super hudba a krásná příroda, ale pořád Béčko. Triky jsou dost amaterské i na svou dobu. Stejně jsem se na to podíval jen kvůli cestě na Rovišti.
Hra o trůny - Vrata (2016) (epizoda)
***** za Holddoor a všechny scény za zdí.