Recenze (249)
Hon (2012)
Lidé vidí, to co chějí vidět, slyší to co chtějí slyšet a věří čemu a komu chtějí věřit. Bohužel raději věří tomu špatnému a nezáleží na pravdě, ale na tom, kdo svou pravdu pronese jako první a víc nahlas....
Marketa Lazarová (1967)
Postřehy: Občas jsem se ztrácel. Skvělá kamera. Nechtěl bych žít ve středověku.
Vítejte v KLDR! (2008)
A víte, co je nejhorší? Neviděl jsem, že by se v té zemi někdo usmíval... Námět zajímavý, avšak zpracování mě moc neoslovilo - a hlavně komentáře někteých našich občanů byly dost mimo...
Warrior (2011)
Výborně natočené, i když bohužel na můj vkus příliš americké... Oba ho nesnášeli a přitom pořád soutěžili o jeho přízeň.
Sherlock Holmes (2009)
Dobře se na to koukalo, ale tedy, že by mě film nějak nadchnul se říct rozhodně nedá. Lehký nadprůměr.
Šmejdi (2013)
Lidi dokáží být v honbě za penězi hrozný svině. Musim se přiznat, že jsem měl chvíli i slzu v oku, jak mi bylo aktérů líto.
Zdrojový kód (2011)
Slušná akce, zajímavá myšlenka, avšak se spoustou děr. Výborně hrající jake Gyllenhaal, důstojník Vera Farmiga a úchvatná Michalle Monaghan.
Requiem za sen (2000)
***** kdyby za nic, tak za tu hudbu, za hudbu při které mi i po letech, co jsem viděl film vždy běhá mráz po zádech...
Jak vycvičit draka (2010)
Devět měsíců v roce tam prší a zbylé tři padají kroupy, jedinou zábavou jsou domácí mazlíčci... Naprosto dokonalá pohádka se vším všudy a spoustou navíc a k tomu pro ní mám ještě osobní slabost :-)
Civilization (2008)
Zajímavé, leč trochu moc na můj vkus.