Recenze (645)
Bláznivá runway (1999)
Lehká komedie,ve které je poněkud odstrčen Billy Bob Thornton.Jinak celkem pohodovka.
Vraždy na Rue Morgue (1986) (TV film)
Hallmarková, mysteriózní až Holmesovská krimi,která je i chvílemi nudná.3 hvězdičky kvůli závěru a Valu Kilmerovi.
Bistro (1982)
Starý pohodový film s pěknými hereckými výkony.
Instantní smích (1979) (TV film)
Příjemná mikrokomediální podívaná s opět vynikajícím Atkinsonem.Scéna,ve které má knírek a zvony a je za těžkého frajera mě dostala.
Linie násilí (1997)
Průměrná krimi-thrillerová podívaná s nudnými chvilkami.Souhlasím,že jedinou zajímavější postavou byl Gabriel Byrne,který tento film spolu s Billem Pullmanem drží alespoň na průměru.
Francouzská spojka (1971)
Dnes už opravdu klasický film s vynikajícími hereckými výkony.Nejlepší film Williama Friedkina (tedy z krimi žánru) a zasloužený Oscar pro Genea Hackmana.
Vyděrači (1997)
Nepříliš komediální,chvílemi nudná komedie,kterou kazí Alicia Silverstone a zachraňují Walken s Torem.
Rychlá změna (1990)
Uznávám.Originál je originál.Ale na pobavení a zabití času to bohatě stačí.
Šarlatové písmeno (1995)
Pěkný a neurážející romanticko-historický film s příjemnýmy výkony Demi Moore a Garyho Oldmana.Také pěkná hudba a konečně...i dobrý český dabing.Děkuji českým castingovým společnostem a Jiřímu Pomejemu.
Nebe a země (1993)
Další výborný film Olivera Stonea.Tommy Lee Jones je opět charismatický a přesvědčivý.Škoda jen,že dostal tak málo prostoru.