Recenze (8 126)
Doktor Martin - Porodní krize (2009) (epizoda)
Šestá epizoda mi zapadla do šedého průměru. Váhal jsem, zda udělit dvě nebo tři hvězdičky a nakonec jsem se rozhodl pro tři jen proto, že mě seriál dlouhodobě baví a nechtěl bych se k němu zachovat jako podrazák. Děj mě tentokrát každopádně příliš nezaujal, jen jsem se naštval, odmítání očkování a domácí porody mě vytáčejí víc, než doktora Martina.
Mrazivá tajemství - Série 2 (2017) (série)
Druhá sezóna Mrazivých tajemství byla hodně nevyrovnaná, po třech úvodních epizodách jsem si byl téměř jistý, že půjde o úplnou katastrofu, ale velmi silný střed situaci zachránil. Jasně u mě vedou epizody s pohádkovým námětem, velmi mě baví i kritika náboženství, ale musí být provedena alespoň s určitou dávkou vkusu, jinak na mě nefunguje.
Paddington 2 (2017)
Druhý Paddington si udržel úroveň prvního dílu a byl jsem s ním vcelku spokojen, jen mi bylo líto, že se tvůrci zaměřili spíše na dětského diváka, což bylo hodně znatelné. I tak jsem se ale dokázal u filmu slušně pobavit, potěšil mě Brendan Gleeson, i pidirolička, ve které se ukázal Richard Ayoade, ale i přes svou spokojenost doufám, že se tvůrci nerozhodnou natočit i další pokračování, myslím, že by šla kvalita rapidně dolů.
Lady Bird (2017)
U filmu jsem se sice nenudil, ale na druhou stranu jsem se ani příliš nebavil. Christine se vlivem puberty a přílivu hormonů bouří proti všem a všemu a nic víc už vlastně příběh nenabídl. Původně jsem chtěl snímek ohodnotit dvěma hvězdičkami, ale nakonec jsem jednu přidal za výkon Saoirse Ronan, která byla naprosto přesvědčivě protivná, a za školního trenéra, který dokonale režíroval divadelní představení. Hra jako hra, že jo?
Bába z ledu (2017)
Ano, styl Bohdana Slámy jsem poznal velice rychle, lehká deprese se mísila s humorem a jako obvykle mě tento mix bavil. Zuzana Kronerová byla výborná a Pavel Nový předvedl podle mě svůj nejcivilnější výkon, čímž mě opravdu potěšil. Musím navíc vyzvednout obětavost, s jakou se plavci nořili do vln Vltavy a ocenit, jak tvůrci zpracovali vztahy v rodině, zvlášť postava Táni Vilhelmové stála za to.
Professor Marston & the Wonder Women (2017)
Na rozdíl od Tváře vody jsem tentokrát neměl námitek k sexuálním praktikám hlavních hrdinů, jelikož do nich nezatahovali obojživelníky ani jiná zvířátka, a tak jsem mohl být po celou dobu na jejich straně ve snaze žít ve společnosti ovládané maloměšťáctvím a pochybnými křesťanskými principy. Film samotný měl skvělou retro atmosféru, dozvěděl jsem se mnoho zajímavého o zrodu Wonder Woman, jen mám velké obavy o ženy, které zažívají pocity vzrušení u Padesáti odstínů čehokoli, protože by u tohoto snímku mohly dosáhnout svého poločasu rozpadu. Každopádně jsem se dobře bavil, takže hodnotím za 4*+.
Oni (2008)
"Oni" nebyli vůbec špatní, a kdybych nikdy neviděl film s touto tématikou, jistě bych přišel s vyšším hodnocením, ale takhle je to jen další snímek z celé řady podobných počinů, který je sice kvalitně zpracován, ale ničím nepřekvapil. Od počátku mi bylo v podstatě jasné jak příběh dopadne, jen jsem nečekal, že bude zlo tak dokonale odosobněné, takže jsem se vlastně nedozvěděl kdo a proč. Asi prostě proto.
Lásky čas (2013)
Richard Curtis svůj rukopis prostě nezapře, ale tentokrát s ním zase taková zábava nebyla. Je mi to líto, doufal jsem, že budu moct film se svým oblíbencem Billem Nighym opětkovat, ale i když se tvůrcům podařilo vytvořit příjemnou až pohodovou atmosféru, romantické a tklivé chvíle jasně přebily humor, místy se zabrousilo až do patosu, a to mě zklamalo. Snímek by podle mého názoru potřeboval vyšší tempo a pořádnou dávku anglického humoru, pak bych nějakou tu hvězdičku přidal.
Doktor Martin - Zesnulý (2009) (epizoda)
Doktor dostal i tentokrát dostatek prostoru k projevu svého empatického já, což je vždy ta správná cesta k tomu, abych byl spokojen. Další průběh mě utvrdil v názoru, že by měl být čas od času povolen řízený odstřel snobských blbů, který by mohl být případně nahrazen nucenou sterilizací, pro ochranu genofondu celého lidstva.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
K mému velkému překvapení se mi film líbil, a to jsem se na něj původně ani nechtěl dívat, protože mám obrovský problém s Jackem Blackem. Snažím se mu vyhýbat jako čert kříži, ale tentokrát jsem nemohl uvěřit, že mi vlastně nijak nevadil, protože mě bavil příběh, jednotlivé postavy a děj byl dostatečně akční i vtipný. Dějová linie v džungli mě každopádně oslovila více, než ta reálná a romantického Dwayna Johnsona z hlavy asi jen tak nedostanu.