Oblíbené filmy (10)
3-iron (2004)
Hledání Země Nezemě (2004)
Spalovač mrtvol (1968)
Muž na Měsíci (1999)
Sedm (1995)
Osvícení (1980)
Brazil (1985)
Ztraceno v překladu (2003)
Vlasy (1979)
Sli jsme na to povinne do kina v osme tride zakladni skoly. Timto dekuji nasemu rediteli(i kdyz si to nejspis nikdy neprecte), protoze mne to ovlivnilo na cely zivot. Pozvolna jsem zacla vice a vice propadat dalsim filmum od Formana, zacala jsem filmy vybirat a ne jen konzumvat co se mi predhodi. Tenhle film zkratka odstartoval moji karieru filmmaniaka a vdecneho navstevnika kin. Ale zpatky k Vlasum...tenhle film miluju, muzu ho videt znova a znova a znova a nikdy se mi neomrzi a vzdycky mne dostane a pohled na Bergera nastupujiciho do letadla mne vzdycky rozbreci a vubec...MILUJU TENHLE FILM. Jinej komentar to nepotrebuje.