Recenze (158)
Přátelé - Zrušená svatba (1994) (epizoda)
,,Welcome to the real world! It sucks. You're gonna love it!" Naprosto skvělý začátek skvělého seriálu.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
První část byla dost slabá, ale postupně se to zlepšilo v celkem dobrý film. Nejlepší byla ta zahradní scéna. Za Ryana Goslinga s Emmou Stone hvězdička navíc.
Perfektní záskok (1997)
Pěkný film, sice s koncem, který byl zjevný po chvilce, ale celkově působil velmi mile. Jennifer to slušelo a Jay byl příjemný.
Forrest Gump (1994)
Nádherný film, který vás absolutně vtáhne do děje a nepustí do závěrečných vteřin. Přistihnete se jak brečíte, ale vlastně ani nevíte proč. Ten film je prostě geniální!
Bůh masakru (2011)
Zajímavá, ale ne moc vtipná konverzačka s dobrými herci.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Krásný druhý díl, snad ještě lepší než první. Hlavní dvojice se tam opravdu neskutečně hodila. A ten konec byl dojemný.
Amazing Spider-Man (2012)
Nikdy jsem nevyhledávala filmy se superhrdiny a ani jsem neviděla původního Spidermana, ale tento film mě něčím uchvátil. Ani chviličku jsem se nenudila a akční scény mě opravdu bavily. Andrew Garfield a Emma Stone se do svých rolí skvěle hodili.
Panna nebo orel (2010)
Film nebyl úplně zábavný, ale zase to nebyl žádný průšvih. Byl i celkem originální. Emma Stone byla úžasná.
Angelika (2013)
Mně se to líbilo. Neviděla jsem původní Angeliku nebo spíš jsem u ní nikdy moc dlouho nevydržela, takže nemám moc srovnání. Nora Arnezeder se mi zdála dobrá. Jediná výhrada je, že se mi to zdálo občas moc natažené. Jinak v zásadě dobrý film.
Moulin Rouge (2001)
Nádherná podívaná, plná barev, krásných písní a lásky.