Recenze (989)
Vítejte v džungli (2003)
Předvídatelné, klišovité a neuvěřitelně nuceně mazoucí med kolem huby.
Noční let (2005)
Rachel McAdams je fakt hezká :-)) no dobře, celej film neni špatnej. Filmy odehrávající se valnou část v děje působí klaustrofobcky už z principu, jako třeba Tajemný let. No, a Noční let je taková lepší průměrná podívaná, která neurazí a zalíbí se.
Eragon (2006)
Knihu nekomentuju, ta si zaslouží jinačí kritiku. Každopádně filmem vládnou nelogičnosti. Unylé hlavní postavy nezachraňuje ani Jeremy Irons. Jediné, co lze vypíchnout, je pěkná slovenská krajina, kde se film natáčel. To jediné toto "fantasy" dělí od odpadu.
Uvnitř (2007)
Ultrabrutální a místy přehnaně nechutný film, který dělá ozdobu žánru psychologický thriller. Kam se hrabe Mlčení jehňátek. Atmosféra napětí je prvních dvacet minut vskutku obdivuhodná, postupně začne upadat, ale vystřídá ji gradované násilí (ale opravdu násilí v pravém slova smyslu), které jsem ještě nikde neviděl. Uvěřitelný masakr, který nastane je opravdu jen pro silné povahy. Rozhodně nedoporučuju slabým povahám, zvláště dívkám, ať už jste zrovna těhotné nebo ne. Tohle je opravdu pro silné nervy a pro ty, kdo si myslí, že je červené potravinářské barvivo už nemá čím překvapit. Pět hvězd dávám tvůrcům filmu ne proto, že se mi film nějak extrémně líbil, ale že porušili snad veškerá tabu, podařilo se jim navodit pekelně stresující atmosféru, namíchali smrtící koktejl bezbřehového násilí a samotný konec tomu celému nasazuje korunu šílenství. Fuj! Recenze na http://fanmovie.cz/uchyluvkoutek/inside-a-linterieur/
Poslední mise (2004)
Nějak nekapíruju, proč má tenhle film tak nízké hodnocení. Není tak špatnej, aby měl takovouhle pozici, dokonce mezi 200 nejhoršími filmy. Steven Seagal nepředvádí zrovna životní výkon, ale film nepůsobí křečovitě jako Americký ninja, boje jsou uvěřitelné, přestřelky taky, žádná počítačová blbina. Hudbu to taky nemá zlou. Navíc filmy kde správnej chlap jde zachránit slečnu v nesnázích já prostě žeru.
Divoký anděl (1998) (seriál)
Mladičká Natalia Oreiro byla v tom seriálu nehorázně sexy a roztomilá 8-) Kdo je argentincem, ať si přidá čtyři hvězdy.
Dynastie (1981) (seriál)
Jako malej jsem se na to díval, zcela filmově a kvalitativně neznalý. Když se podívám nazpět, pořád to bylo lepší než mnoho z novějších seriálů co běží v televizi právě Teď!
Mr. GS (2008) (pořad)
Snaha byla...zlaté Tele Tele.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Jediná česká pohádka, která mne doslova pohltila. Troškův nejlepší film. A zároveň jediný dobrý, když nepočítám slunce seno.
Pojišťovna štěstí (2004) (seriál)
Děj se tomu upřít nedá, ale zase to má nehrající herce a hlavně Vojtu Kotka :-P