Recenze (834)
MacGyver (1985) (seriál)
Ten kluk je kabrňák....
Crash (2004)
To je film, u kterého jsem skutečně vydržel sedět až do konce v napětí. Je to skvěle zvládnuté mistrovské dílo s výrobnými hereckými výkony. Dle mého se jedná o jeden z nejlepších filmů posledích let.
Kráčející skála 3: Spravedlnost (2007)
Ztráta času.
Jako zamlada (2007)
Takže hlavní hrdina je 13-ti letej debil, kterej fakt dobře tancuje a zamiluje se do holky, která chodí s jiným klukem, kterej je fakt zlej. Už jsem zmínil, že hlavní hrdina je fakt debil a proto na brejdencový soutěži udělá divný salto, spadne z pódia a málem se zabije. Ale nezabije (což je fakt škoda) a za dvacet let se zničehonic probere z kómatu, když uslyší oblíbenou hitovku v nějakym rádiu.No a debil (herec i postava) zjistí, že jeho rodiče neplatili nemocnici a taky ten zlej kluk chodí s tou pěknou holkou stejně jako před dvaceti lety a navíc jsou spolu zasnoubení. A pak se rozhodne vyhrát v nějaký soutěži aby měl prachy pro rodiče a zase klofnul tu pěknou holku. No a fakt nevim, jak to bylo dál, páč by bylo naprosto zbytečný to i třeba proklikat a to hlavně kvůli kvůli debilnímu herectví všech lidí, co se ve filmu objevili (výjimkou je možná Chris McDonald) a taky fakt debilnímu scénáři. Jamie Kennedy po Masce Juniorovi zase zaválel. Prostě naprosto zbytečnej film.
Hory mají oči 2 (2007)
Pokračování hororu o bandě zmutovanejch lidožravejch horníků, kterým se postaví vojenská jednotka.Výsledek trpí mizernou atmosférou, naprostýma logickýma lapsama a hlavně je to strašná nuda!
Faunův labyrint (2006)
Tak tahle hororová pohádka mě zcela odrovnala!Neskutečně magický a pohlucjící zážitek,se kterým se v kině střetnu jen málokdy.A je mi jasné,že to nebude trvat dlouho a do toholo labirintu zabloudím znovu.
Pokoj 1408 (2007)
Docela zklamání. Po všech stránkách průměrná a nijak nenapínavá záležitost. John Cusack taky nepředvání zrovna životní výkon. A já se prostě nebavil.
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Toy Story! Naprosto převratný a především nádherný film. Po technické i dějové stránce dodnes ční nad většinou svých následovníků.
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Těžko by se nechala v tomhle snímku hledat hluboká myšlenka... ale jako totální letní teenagerovský odreagování se spoustou krásnejch holek jsou prostě Prcičky (a to celá trilogie) TOP.
Skála (1996)
Naprosto ryzí akční thriller.