Recenze (1 731)
Hodíme se k sobě, miláčku...? (1974)
ZELENKAVÁ!!!
Dallas (1978) (seriál)
Byl jsem malý a nebavilo mě to, ale když nic, tak aspoň ta znělka je pořád luxusní :)
Sucker Punch (2011)
Vytříbené vizuální orgie lemují solidně šílený příběh o hrdince, která vlastně není hlavní hrdinkou. Blázinec, který načerno funguje jako bordel, v představách "pacientek" dostává podobu kabaretní show a získávání předmětů potřebných k úniku nabírá v mysli postav akčně megalomanské rozměry. Holky jedna hezčí než druhá, akce s roboty ve vlaku totálně pekelná a solidní pointa. I přes to všechno jde ale celý příběh tak hrozně jednoduše, že člověk až postrádá trochu větší průser. Klidně bych nechal situaci mnohem víc vyhrotit. Výborná kamera a skvělý soundtrack na mě působily velice dobře, tak odpustím i ten ruský přízvuk polské doktorky a místy lehkou dezorientaci a klidně dám krásné 4 hvězdy. Film pro muže, absolut popcorn. Nechte mozek na chodbě a libujte si!
Old Boy (2003)
Živé chobotnice, dvojnásobná pomsta a důkladné pokání. Drsná stylovka která je podle Tarantina "mnohem tarantinovštější, než cokoliv, co kdy on sám natočil". Scéna v chodbě s kladivem je lahůdka pro náročné...
Ils (2006)
Skvěle natočené, atmosféra jak prase, téma stejné jako Eden Lake, ale míň brutální... ovšem naserete se uplně stejně. ZKURVENÉ DĚCKA! (pardon, spoiler) Asi tak.
Beyond the Mind's Eye (1992)
Hammerova hudba a dnes už skandálně špatné 3D... toť moje rána na Supermaxu! :)
Knight Rider - Legenda se vrací (2008) (seriál)
Pontiac je pontiac a sebelepší mustang už nemůže být nazýván K.I.T.T.em.
Papoušek Paulie (1998)
Nesnáším filmy o zvířátkách. Jediný důvod, proč jsem to viděl je, že to šlo ráno v televizi a na moji kocovinu to bylo zajímavější, než pohled do stropu.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Vůbec jsem nečekal, že se budu tak výborně bavit :) Spousta odkazů a narážek na klasická sci-fi díla, což je můj oblíbený žánr ("To poznáte, až tam dojedeme."), hudba v country baru a hlavně naprosto přirozeně hrající herci. Celé je to uvolněné a pohodové, Paul je udělaný skvěle, Sigourney jsem opravdu nečekal a hlavně: "Tam, kam letíme, nepotřebuješ... zuby." Asi jsem taky geek.
Tintinova dobrodružství (1990) (seriál)
Už je tomu nějaký pátek, co jsem se dívával v televizi na "Tentena". Zábavné detektivní příběhy mladého vyšetřovatele, dvojčat v buřince Thompsona a Thomsona a psa Filuty/Milouše. Seriál na úrovni!