Recenze (330)
Ztracený ostrov (2009)
Opět zde velmi podhodnocený kvalitní horor - no snad mu trochu pomůžu a vyzvednu ho ( což si právem zaslouží ). Perfektní horůrek ve stylu netradičního PREDÁTORA, který tentokrát nepřichází z temných hlubin vesmíru, ale jedná se o výtvor naší tajuplné a rozmanité planety. Blíže bych to viděl ... jako: PREDÁTOR křížený PÁDEM DO TMY.
Symptom Pandorum (2009)
Slušné ... proč jen mě to připomíná HORIZONT UDÁLOSTI ...
Iron Man 2 (2010)
Oproti předchozímu dílu OBROVSKÉ ZKLAMANÍ ... toto pokračování se opravdu NEvyvedlo ...
Souboj Titánů (2010)
Ze všech stran jsem slyšen jenom samé posměšky a neúctu k tomuto filmu, ale uznání a obrovská chvála jsou na pravém místě. Tento snímek je dokonalý v každém směru, přesně jako jeho předchůdci se mu nedá skoro nic vytknout a kdo říká něco jiného, tak ať se podívá znovu a tentokrát ať zkusí otevřít oči !
Podivní (2010)
Super horůrek se SUPER PŘÍBĚHEM ... díky vládním experimentům se tato reálná hrozba může vyskytnou "KDEKOLI a KDYKOLI" na naší planetě. Vždy vás někdo nebo něco sleduje a vždy se vás to bude snažit "UMLČET a ZABÍT". Další pokračování jistě bude zajímavé ...
Predátoři (2010)
Dokonalost sama. Jenom více takových filmíků ... už aby bylo pokračování !
Svítání (2009)
O tomto filmíku jsem se dozvěděl nedávno ... dnes jsem ho zkoknul a je to fakt dost HUSTÝ snímek ... plný všeho ... co si jen budete přát.
Pád do tmy 2 (2009)
No snad jako kdyby předchozí díl vůbec NEskončil ... stále skvěle provedená STRAŠIDELNÁ KRVÁRNA.
Proroctví (2009)
Zajímavě pojatý snímek o světových neštěstích a katastrofách s brutálním koncem lidstva a všeho živého na Zemi. Určitě bych zde ale uvítal více minut koncového vyhlazení, než zbytečně zdlouhavé rozjíždění celého příběhu.
Ctihodný občan (2009)
Ho ho ... tak tohle bylo opravdu SUPER. Přesně takhle by to mělo všude a vždy fungovat ... OKO ZA OKO a ÚDY ZA ÚDY ...