Recenze (2 037)
Na vlásku (2010)
Klasická průměrná disneyovka, která mě na pár chvilek vrátila o deset let zpět kdy jsem tyhle animáky hltal. Teď vzhledem k věku mě tyhle pohádky nudí, ale na druhou stranu je fajn vidět, že ručně kreslené animáky mají pořád budoucnost.
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
Film, který nás provede životem páru, od seznámení až po nenávist, tady se jedná spíše o nenávist manželky Cindy, kterou hraje Michelle Williams. Ryan Gosling je jasná jednička, dokázal to mnohokrát a dokazuje to stále, proto je také hodně obsazován.
83. Annual Academy Awards (2011) (pořad)
Kirk Douglas rulezzzz !
Londýnský gangster (2010)
Vzhledem k obsazení jsem čekal trošku větší pecku, ale vzhledem k tomu, že mi gangsterské filmy v poslední době schází jsem rád i za tenhle pokus. Jen škoda, ze film si neudržuje svou kvalitu po celou stopáž. Jednou film baví a podruhé vás nudí k smrti a pořád dokola.
Černá labuť (2010)
Dnes jsem snímek viděl podruhé a bavil mě snad ještě více když jsem ho viděl v kině. Natalie Portman předvadí jeden z nejlepších hereckých výkonů jaké jsem kdy viděl. Styl jakým snímek graduje je kulervoucí a vše je navíc podkresleno skvělou hudbou od Mansella. Aronofsky nezklamal a natočil svůj druhý nejlepší snímek. A to jsem vzhledem k tématu byl obrovský pesimista.
Plivu na váš hrob (2010)
Takhle si představuju film o pomstě ! Naprosto brutální scény kdy se hlavní představitelka mstí jsou perfektně vymyšlené. A scéna znásilnění taky dokonalost. Po dlouhé době slušný horor, ale i tak se z toho dalo vytřískat trošku více. 3,5*
Biutiful (2010)
Klasické drama kde hlavní představitel umírá a snaží se udělat v posledních dnech něco užitečného. Tenhle styl filmu natočil snad každý režisér, takže jsem nic moc neočekával. Jenže Javer Bardem zahrál tak dokonale, že posunul tenhle snímek z průměru do lehkého nadprůměru.
Tři dny ke svobodě (2010)
Původní snímek z roku 2008 jsem zatím neviděl tak bohužel porovnávat nemůžu. Zápletka snímků není zase nic nového, ale naštěstí film solidně gradoval a k vidění bylo slušné množství dobrých akčních scén, takže okoukané téma - dostat milovanou osobu z vězení ven nenudilo, ale naopak pobavilo.
Nevinnost (2011)
Jsem rád, že Hřebejk se zase vratil k dramatu a po skvělém snímku Kawasakiho růže natočil další povedené psychologické drama Nevinnost. Největším plusem jsou skvělé dialogy, dokonalá kamera Martina Šíchy a herecký výkon mladé Anny Linhartové. Naopak se mi zdal zbytečně překombinovaný konec a raději bych viděl někoho jiného místo Geislerové. Plusy převládají takže férové čtyři hvězdy.
Řetězová zpráva (2010)
Jak se něco takového mohlo dostat do distribuce ? Jako direct-to-dvd bych to pochopil, ale do kina ? Když už není originální námět tak nechápu proč se tvůrci nesnaží aspoň vymyslet pořádně brutální scény.