Recenze (699)
Diagnóza: Šampión (2015)
Opět kokotský překlad názvu filmu..
Insidious 3: Počátek (2015)
Na mě až moc pozitivní..
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Scifi klasika u které mám radši původní verzi, ve které je méně srandy.
Terminator Genisys (2015)
Budu stručný. Do okamžiku než začali cestovat do budoucnosti, dobrý. Arnold dobrý. Emilia Clarke špatný. Jinak průměr. Takže tři hvězdy, ale jen for fun.
Jurský svět (2015)
Fakt super film a kurevská nostalgie.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Mělo se to spíš jmenovat Furiosa:Fury Road, jinak super filmek.
Jupiter vychází (2015)
Dlouho se mi nestalo, abych film vypl v polovině. Musím souhlasit s názorem většiny, že forma zvítězila nad obsahem, a to celkem krutě..
Ex Machina (2014)
Sci-fi na úrovni.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Úchylně přehnané akce mi nevadily.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Zbytečnost a vata..