Recenze (699)
Bláznovo zlato (2008)
Letní podívaná na nadprůměrný letní film s nadprůměrně krásnou Kate Hudson.
Bobule (2008)
Tak tohle mi vyloženě sedlo. Takové Chyť mě, když to dokážeš po česku-zkrátka po dlouhé době fajn český film.
Iluzionista (2006)
Příjemné překvapení, ale oproti Dokonalému triku slabší kousek.
Království ohně (2002)
Tak jako Batman, kouzelník, nebo Klerik, tak i jako lovec draků se Christian Bale neztratí...
Muž s cejchem smrti (1990)
Seagalovy filmy jsou a budou pro mě odpadem.
Krajní meze (1995) (seriál)
Mé hodnocení se vztahuje jen k prvním třem seriím, které byly vynikající. Zbytek postupně klesal níž a níž a sedmá řada se co se týče kvality rovná odpadu. Škoda.
Pokání (2007)
Ten konec to ale krásně vylepšil, co říkáte?
Svědectví (1994) (seriál)
Dle mého názoru Kingův nejlepší román a filmová adaptace o moc nezaostává. První dva díly jsou sice viditelně lepší, ale ani zbytek není zklamáním. Ten, kdo nečetl knihu z toho nebude mít zřejmě takový zážitek jako znalci Kingovy tvorby. Gary Sinise je jako obvykle ve své roli přesvědčivý, ale ostatní nic moc.
Lekce umírání (2007)
Slibný začátek nic neřeší pokud se z toho vyklube tak hloupoučký "horror".
Batman začíná (2005)
Takhle nějak si já představuju komiks převedený na filmové plátno. Temnější a tajemnější Batman tady ještě nebyl.