Recenze (155)
Pan Magor (1997)
Všeho dočasu a ani Leslie Nielsen nemůže dělat Bláznivé střely donekonečna. Vzhledem k jeho věku snad už toho nechá a vyhne se tak odpadové kategorii.
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
Snůška toho nejhoršího záchodového humoru. Skoro tak hrozné jako běžná estráda na Nově.
Patriot (1998)
Segal je prostě čím dál lepší. Už se těším na jeho další trháky.
Esmeralda (1997) (seriál)
I taková díla nám budou ubírat procentický díl z limitu pro neevropské pořady. Tragedie.
Americká krása (1999)
Jeden z parádních kousků "pokleslé americké pakultury" Vynikající Kevin Spacey a Anette Bening, skvělý režijní debut Sama Mendese.
Muž bez tváře (1993)
Gibson asi trpěl touhou vymanit se ze škatulky hezouna, tak na sebe navlékl masku zrůdy. Připadalo mi to trochu samoúčelné.
Horizont události (1997)
Nejasný thriller, protože si nejsem jistý, jestli režisér věděl, co chce vlastně natočit. Krvavé záběry v setinách vteřiny mají navodit hrůzu, ale moc to nefunguje. Ovšem Sam Neill jako záporák se zas tak často nevidí
Náhlá smrt (1995)
Va Dammův pokus o zapojení se do série Smrtonosných pastí všeho druhu. Ale je to už tak vyčpělé a předvídatelné.
Čelisti 3 (1983)
Po geniálním Spielbergovi byla řemeslně slušná dvojka, ale tohle tedy vrchol. Žraloci co vrčí mě tedy nevyděsí. A ty triky bych asi vystřihl doma za pomocí nůžek, pastelky a lepidla lépe.
Aligátor (1980)
Centrální myšlenka značně ploskolebá a ztvárnění ještě slabší. To jsem ještě však netušil, že příjde dvojka a bude hůř!