Recenze (538)
Srdečné pozdravy z Ruska (1963)
Další díl nepřemožitelného Jamese Bonda - velmi obstojní záporňáci - zajímavý a napínavý konec (scény ve vlaku) - určitě jeden z těch lepších starších Bond filmů, přesto nic extra.
Dr. No (1962)
První díl nepřemožitelného Jamese Bonda - spíše utahaná a pozvolná detektivka - málo akce - scénu se zpěvem si mohli odpustit - jinak fajn film, nic extra.
Diamanty jsou věčné (1971)
Další díl nepřemožitelného Jamese Bonda - dva blázniví zabijáci - naprosto nerealistická a nechtěně humorná scéna souboje Jamese s osobami opačného pohlaví - jinak fajn film, nic extra.
Batman se vrací (1992)
Volně navazuje na předchozího Batmana - stejně dobrá atmosféra, hudba a herci - přesto již sem začínají pronikat prvky přeplácanosti a stupidních nelogičností - některé hloupé dějové situace s Tučnákem, který mi jako hlavní záporná postava vůbec nesedl - Cat woman je zde řekl bych v pohodě - dle mého je to o něco horší film než "originál".
Batman navždy (1995)
Průměrný film, který snad ničím nenadchne - nudné záporné postavy - na druhou stranu se J. Carrey ve své roli patřičně vyřádil - dějově je to sice přeplácaná kravina, ale i tak to je ještě dobré oproti následujícímu dílu Batmana.
Batman začíná (2005)
První polovina filmu mě vyloženě nudila a měl jsem pocit, že snad toto ani není film o Batmanovi - druhá část už byla ucházející, nikoliv však "kulervoucí" - vynikající vizuál a dobrá atmosféra temného Gothamu - zajímavé herecké obsazení - vynikající hudba - dějová stránka filmu je ale nic moc - psychologie hlavní postavy též není nic extra a vyústění jeho vztahu s Rachel na konci filmu je vyloženě směšné (superklišé tzv. komiks filmů).
Batman (1989)
Moje první filmové setkání s Batmanem - vynikající J. Nicholson v roli Jokera - právě on je pro mě nejlepším představitelem Jokera - na svou dobu velmi dobré efekty a triky - ucelený děj s málo rušivými efekty (tzn. není to tak přeplácané jako následující díly).
Batman a Robin (1997)
Přeplácaná podívaná - nezajímavé až směšné záporné postavy - to stejné však platí i o Batmanovi a jeho "pomocnících" - některé hloupé dialogy - celkově nulový děj - dosud nejhorší Batman.
Dark Waters (1993)
Velmi divný avšak atmosferický snímek - docela dobrý hudební doprovod - děj se docela táhne a nedokázal mě plně zaujmout - film ze "staré školy", což je na něm bohužel i hodně vidět.
Návrat Re-Animátora (2003)
Neustále stejná písnička dokola - doktor West řádí dokonce i za mřížemi v pevně střežené věznici - dobré triky a občas je to i zábavné - troška nového děje nebo nějakého překvapivého momentu by neuškodila.