Recenze (339)
Chicagský tribunál (2020)
Skvělý film, nemůžu hodnotit jinak, než pěti hvězdičkami, a to jak za úžasné obsazení v čele se Sashou, tak za dobovou atmosféru a dojemný konec. Tak to pro tento rok zatím vypadá na hezký Oskary!
Tichá msta (2017)
,,Nejlepší pomstou je nebýt jako nepřítel.’’ Dobrej Antonio Banderas jako Liam Neeson.
Na nože (2019)
Luxus!
Záhadná bouře (2018)
I přesto, že jsem tušila, jak to celé dopadne, se mi to neskutečně líbilo.
Smrt do roku 2020 (2020) (TV film)
Ze začátku úplná bomba, pak jak se to soustřeďovalo čistě na americké volby tak už slabší.. Jinak jsem se ale celou dobu skvěle bavila nad zábavně vyobrazenými momenty pro svět příšerného roku 2020.
Elizabethtown (2005)
Ta ústřední dvojice je prostě dokonalá. Orlando je nádhernej a Kirsten je nádherně bláznivá.
Kolonie (2015)
Nepamatuju si film, u kterýho bych byla tak nervózní a napjatá.
Contratiempo (2016)
Na konci totální husina. Bomba.
Ta druhá (2020)
Ta mě teda hodně srala, ale párkrát jsem se i zasmála
Megan is Missing (2011)
Odporný