Poslední recenze (5)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Ale jo vlastně celkem fajn. Kdybych odešel ovšem 30 minut před koncem, tak se mi to vlastně líbilo hodně.....
Avengers: Infinity War (2018)
Pro mě zatím nejhorší Marvelovka. Dokonce jsem zvažoval odchod z kina, tak moc jsem se nudil. Když se nad tím zamyslím, tak z Avengers se mi líbila vlastně jen jednička....
Strážci Galaxie (2014)
Pro mě společně s Watchmen nejlepší Marvelovka. Akorát na Chrise Pratta v jiné roli než Andyho z Parks and Recreation si budu ještě dlouho zvykat. Film mi opravdu sedl a hlavně bych vypíchl naprosto výborně zvolený soundtrack, který patří mezi mé nejposlouchanější na Spotify.