Recenze (188)
Tatínek (2004)
Hodně zručně natočený dokument a myslím si, že Svěrák st. divákům poodhalil velký kus svého soukromí, duše a vůbec se v tomto dokumentu prokázala jeho citlivá osobnost a jemný smysl pro humor a jakousi přirozenou lidskost. To líbit.
Listopadová romance (2001)
Nemůžu si pomoct, ale mně se to líbílo. Hlavně Charlize Theron vypadá v tomhle smutno/romantickém fimu úžasně.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Kdybych to viděl ještě jednou, možná bych dal 5. Nějak sem to nestačil všechno najednou vstřebat.
Závist (2004)
Nevím čím to je, ale Stiller mi začíná lézt na nervy. Hraje samý blbečky, zajímalo by mě jak by si poradil s nějakou vážnější rolí.
Stíny strachu (2004)
I když v tom hraje můj oblíbenec James Spader je to krajně neoriginální a velice, velice průměrný filmeček.
Život Briana (1979)
Tyhle "pajtni" nemaj chybu, ještě SKETCHES jsou super (tv verze).
Jedinečný (2001)
Zpočátku to vypadalo celkem slušně, nejvíc to ovšem zkazila zpomalená bojová scéna z tovární haly, kde vůbec neseděla hudba, v tu chvíli jsem si myslel, že je to nějakej přelud nebo co. Statham s Lindem to trochu zachraňujou, ale žádná sláva to teda fakt není. Dobrej soundtrack...
Policajt ze školky (1990)
Hehe, Arnold v roli infantilního romantika a učitele malých děcek..celkem sranda, ale ne taková jak by se mohlo zdát.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Nejlepší Formanův snímek a brilatní Nicholsonův herecký výkon. Jeden z nejlepších filmů co jsem zatím viděl :-o
Létající oko (1983)
Ve své době to byla naprosta bomba. Pirátskou videokazetu s děsivým rychlodabingem jsem viděl asi 100x a myslím si, že ani dnes by se film nemusel stydět.